قیمت: ۳۹۰۰۰ریال
تعداد صفحات: 27
کد محصول :7280
حجم فایل:684,95 KB
نوع فایل :rar
مولف:
دین اندرسون، لیندا اکرمن اندرسون
فصل اول:
محرک های تغییر:
یافتن محرک های تغییر برای رهبران امری ضروری است، 4مورد اول برای رهبران آشناتر است، مدل محرک های بیرونی و غیر شخصی ) محیط و بازار .....( ومحرک های درونی و شخصی)فرهنگ و افراد(.
معرفی کوتاه:کتاب حاضر در ادامه مجموعه ادبیات نسبتاً مفصل رشته مدیریت تغییر و بهبود سازمانی سعی دارد که نگاهی جدید به این پدیده همهجا حاضر بیندازد. رویکرد این کتاب تمرکز ویژه بر عاملی است که اغلب در نگاه عینی گرایانه علم امروز، نادیده گرفته میشود. بنا به اعتقاد مؤلفان کتاب که تجربیات بسیاری در امر بهبود سازمانی دارند، چارچوب ذهنی افراد شامل رهبران و زیردستان مهمترین عامل در راهبری موفق طبیعی در دنیای پر افتوخیز کسبوکار است. عصاره این کتاب را میتوان در یک جمله خلاصه کرد: برای دگرگونی حقیقی در سازمان باید ابتدا خودتان را دگرگون سازید.
چکیده
در این مقاله تعریف اهمیت و پیشینه روابط انسانی ، مهارتهای سه گانه مدیریت ، نقش مدیر در برقراری این ارتباط ، حفظ و اعتدال آن ، نکات مهم موانع روابط انسانی و ارائه راه کارهای آن به طور خلاصه مورد بررسی قرار گرفته است.
مقدمه:
امروز محیط های کاری به سرعت قابل توجهی در حال تغییر و تحول اند و به همین علت یک مدیر اثر بخش علاوه بر نظم و انضباط ، باید از مهارت بسیار زیادی در درک نیازهای اولیه افراد و رفتار آنها در محیط کار برخوردار...