منو
  1. آخرین فایل ها
  2. پرفروشترین فایل ها
  3. پربازدیدترین فایل ها
اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش تدریس

اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش تدریس

اقدام پژوهی درمورد رفتارهای نامطلوب دانش آموزان در کلاس

اقدام پژوهی درمورد رفتارهای نامطلوب دانش آموزان در کلاس

اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان سوم راهنمـایی

اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان سوم راهنمـایی

تجربیات مدون نظم و انضباط

تجربیات مدون نظم و انضباط

گروه محصول -> -> آموزش ابتدایی

تجربيات مدون ارتقا شغلي با موضوع مهارت های معلم در تدریس



قیمت: ۴۹۰۰۰ریال     تعداد صفحات: 39     کد محصول :6995      حجم فایل:281,64 KB      نوع فایل :rar



تجربيات مدون ارتقا شغلي با موضوع مهارت های معلم در تدریس

مهارت های معلم درتدریس

مقدمــــــــه :

از دیر زمان بسیاری ها به این عقیده بودند که اگر کسی چیزی را بداند میتواند آنرا به دیگران انتقال دهد. یعنی شرط اساسی تدریس داشتن معلومات پنداشته میشد. امروزها دانشمندان عرصه آموزش وپرورش بر این اعتقاد وباورهستند که تنها داشتن معلومات برای تدریس کافی نبوده بلکه شرایط دیگری نیز موجود است که به آن باید توجه عمیق وبنیادی مبذول گردد که نقش عمده در انتقال محتوا وپیام که شامل موضوع ومضمون ومربیون را به هدف میرساند وجود دارد. هرچندکه تخصص دررشته وداشتن معلومات مسلکی یکی ازارکان مهم تدریس بوده ولی بهتر است که آموزگاران با یک عده مهارت ها آشنایی  داشته باشند.و آن عبارت از مهارت معلم درتدريس ميباشد.

دانش بنیادی:محصلین مهارت های معلم در تدریس را تشخیص داده که این مهارت ها گفتاری ، غیر گفتاری ، سوال کردن، حرفه ای وایجاد شرایط عاطفی وترتیب وتنظیم صنف وسایر مهارت بوده درک نموده ومفیدیت هریک را درمواقع مشخص نظر به موضوع ومضمون تشخیص میدهند.

کاربرد: محصلین چگونه گی کاربرد واستفاده از مهارت هارا مشخص ساخته ودر آینده از مهارت هاییکه با آن معرفت حاصل نموده اند به صورت وسیع وهمه جانبه استفاده نموده وموقع کار برد آنرا نظر به زمان ومکان مناسب درک مینمایند.

همآ هنگی:محصلین در هماهنگی بایکدیگر اهمیت همدیگر را نظر به محتوا درک نموده وضرورت مهارت هارا در پیشبرد پروسه تدریس با همدیگر مشخص میسازند وموثریت آنرا درک مینمایند.

ابعاد انسانی:ضرورت مهارت هارا برای تربیه سالم ومفید اولاد جامعه وفردای سعاد تمند محصلان درك نموده واز ان به پیمانه وسیع استفاده میکنند.وانسان رابرای انسان تقدیم جامعه مینمایند.

توجه وعاطفه:محصلان باتشخیص مهارتهای تدریس با بعد عاطفی موضوع آشنا شده. وروابط اخلاقی اجتماعی درهمين جریان فعالیت مشارکتی گسترش یافته ، توانمندی عاطفی خودرا درک ودر مورد ارزشهای جدید معلومات حاصل مینمایند.

شیوه یادگیری:شاگردان با همدیگر کار مینمایند وهمدیگر را میپذیرند واز نظریات یکدیگر استفاده معقول ومفید مینمایندواز مهارتهای معلم درتدریس آگاهی  حاصل نموده ودر باره اهمیت موضوع پی برده خود آموزی خودرا بیشتر تقویه مینمایند وروی فعالیتهای خود مطمین میشوند.

روش كار گروپی

مقدمــــه:اساساٌ روش جریان کارگروپی گفتگویی است که بابرنامه منظم در باره موضوعی خاص که مورد علاقه مشترک اشتراک کنندگان است مطرحه میگردد.دراین روش مربی شاگردان را به گروپهای مساویانه تقسیم میکند.تاهر گروپ بالای موضوع درس به گونه ی مشترک کار وفعالیت نموده ومعلومات ، نظریات وعقاید وتجربیات خود را باهم شریک سازندوتبادل افکار مینمایند.درهمچوروش مرکز فعالیت خود شاکردان بوده وموضوع بدون ترس واضطراب فراگرفته میشود. مربی یامعلم درین اصول به حیث رهنما بوده واز شاگردان نظارت وکنترول مینماید.هرگاه برای گروپی مشکل پیدا میشود در قسمت رهنمایی آن بااعضای گروپ همکاری مینمایند. درین روش شاکردان آزادانه کار مینمایند. زبان ، فکروذهن واحساس شاگردان با همدیگر خوبتر انکشاف مینماید. برای رشد شخصیت اجتماعی نیز مفید  میباشد.عموماٌ در روش کار گروپی یک تن به صفت رهبر گروپ اداره کننده وسایر  اعضا به نوبه خود دارای مسوولیت های در گروپ میباشند.

مراحل کارگروپی: صنف پنجاه نفری ابتدا نظر به پلان محتوا درسی  به گروپ ده نفری یعنی پنج گروپ تقسیم میگردد.هرگروپ نظربه شناخت  قبلی که ضعیف وقوی میباسند تقسیم میگردند. ابتدابه هرگروپ وقت داده میشود که سرگروپ ، ناظر به وقت ومیانجی ومنشی وارایه کننده ار میان خود انتخاب کنند وبعداٌ به هر گروپ موضوع مطابق محتواوهدف که پیرامون مهارتهای معلم در تدریس است سپرده میشود.

فهرست
مقدمه.............................................................................................................1-3
پرسش های کارگروپی.....................................................................................4-7
شش مهارت دیگر برای یک معلم فرهنگی.........................................................7-10
تعریف تدریس و تحلیل مفاهیم آن................................................................10-11
ضرورت تعیین و تنطیم هدف های آموزشی....................................................15-37
منابع................................................................................................................38
نتیجه گیری......................................................................................................39 
 


  • پس از پرداخت موفق لینک دانلود هم نمایش داده می شود هم به ایمیل ارسال می گردد
  • ایمیل را بدون www وارد کنید و در صورت نداشتن این قسمت را خالی بگزارید
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خرید میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید گزارش تخلف

محصولات مرتبط
اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش تدریس

اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش تدریس

قیمت: 39,000 ريال کد فایل:32692
چکیده دانش آموزان امروزی دنبال چیزهای نو هستند و همگی نیاز به توجه دارند. وقتی به افکار، علایق، مهارت‌ها، مشکلات پنهان به عبارت دیگر بهداشت روانی دانش آموزی توجه نمی‌شود، انگیزهٔ تفکر و یادگیری را از دست می‌دهد. بنابراین با رعایت اصول اساسی بهداشت روانی، ایجاد جوی امن و به دور از هر گونه استرس، روش‌های تدریس، مدیریت کلاس و نوع تکالیف ارائه شده، باید طوری طراحی شوند که همگی از هر نوع شایستگی مورد توجه قرار گیرند. پژوهش...
اقدام پژوهی درمورد رفتارهای نامطلوب دانش آموزان در کلاس

اقدام پژوهی درمورد رفتارهای نامطلوب دانش آموزان در کلاس

قیمت: 39,000 ريال کد فایل:32691
چکیده دانش آموزان امروزی دنبال چیزهای نو هستند و همگی نیاز به توجه دارند. وقتی به افکار، علایق، مهارت‌ها، مشکلات پنهان به عبارت دیگر بهداشت روانی دانش آموزی توجه نمی‌شود، انگیزهٔ تفکر و یادگیری را از دست می‌دهد. بنابراین با رعایت اصول اساسی بهداشت روانی، ایجاد جوی امن و به دور از هر گونه استرس، روش‌های تدریس، مدیریت کلاس و نوع تکالیف ارائه شده، باید طوری طراحی شوند که همگی از هر نوع شایستگی مورد توجه قرار گیرند. پژوهش...
اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان سوم راهنمـایی

اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان سوم راهنمـایی

قیمت: 39,000 ريال کد فایل:32690
چکیده دانش آموزان امروزی دنبال چیزهای نو هستند و همگی نیاز به توجه دارند. وقتی به افکار، علایق، مهارت‌ها، مشکلات پنهان به عبارت دیگر بهداشت روانی دانش آموزی توجه نمی‌شود، انگیزهٔ تفکر و یادگیری را از دست می‌دهد. بنابراین با رعایت اصول اساسی بهداشت روانی، ایجاد جوی امن و به دور از هر گونه استرس، روش‌های تدریس، مدیریت کلاس و نوع تکالیف ارائه شده، باید طوری طراحی شوند که همگی از هر نوع شایستگی مورد توجه قرار گیرند. پژوهش...
تجربیات مدون نظم و انضباط

تجربیات مدون نظم و انضباط

قیمت: 39,000 ريال کد فایل:32689
مقدمه آموزش نظم به دانش آموزان بی نظم گرچه فرزندان برای والدین دوست داشتنی و عزیز هستند، اما گاهی اوقات بی نظمی آن ها می تواند عذاب آور باشد.جمع کردن کتاب ها، یادآوری برنامه درسی فردا، یادآوری انجام تکالیف شب و آماده کردن کیف مدرسه دغدغه والدین است.در اغلب خانه ها نگرانی والدین این است که اگر بی نظمی کودکان به همین روش ادامه پیدا کند، تا رسیدن کودکان به سن دبیرستان به یک دستیار تمام وقت نیاز باشد. سوالی که همه والدین می پرسند این...
نام ونام خانوادگي:


پست الکترونيکي:


عنوان:


پيام:


ارسال پيام به صورت شخصي
کد امنيتي:

برگزیده ها

  • 1
  • 2