1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است
2-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
3-پس از پرداخت هزینه ، بلافاصله پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد
4-در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
5-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار نخواهند گرفت
قسمتی از متن فایل ارائه
جامعه ايراني در افق چشم انداز
((گزيده ای از بيانات مقام معظم رهبري((
نظرسنجي از مراجعه كنندگان به دستگاه هاي اجرائي :
تعداد ۱۰۲۴ مراجعه كننده
به دستگاههاي دولتي مستقر در شهر
نظير :
بيمارستانها، دادگستري، شهرداري، ادارات امور اقتصادي و دارايي، راهنمايي و رانندگي، ثبت اسناد، املاك و ثبت احوال
«متوسط مراجعه ۵/۲ بار جهت انجام كار
«۳۹% مراجعه به بيش از يك دستگاه
«عدم اطلاع ۵۰% مراجعه كنندگان از مراحل انجام كار و مدارك و مستندات موردنياز
«نارضايتي ۶/۳۱% مراجعه كنندگان از چگونگي انجام كار
«۸/۹% موارد پرداخت اضافه علاوه بر تعرفه هاي مقرر
«شكايت قانونی ۱/۸% مراجعه كنندگان از روند انجام كار
«عدم رسيدگی به۵/۸۹% شكايات مراجعه كنندگان
علت تأخير در انجام كار از نظر مراجعه كنندگان:
«عدم انگيزش كاركنان،
«تراكم ارباب رجوع،
«عدم نظارت و كنترل،
«نارسائي در قوانين و مقررات،
«عدم انطباق تعداد كاركنان با حجم كار
بخشي نگر و دورن گرا
روزمره مدار و نزديك بين
تحول گريز و محافظه كار
مشاركت ناپذير،خودمحور و افزون طلب
تجربه گرا، سنتي و دانش گريز
بي نظم و ناهماهنگ
مداخله گر، مجري، رقابت ناپذير و دولت مدار
تعهدپذير و اخلاق گرا
بالقوه توانمند و مستعد تحول