منو
  1. آخرین فایل ها
  2. پرفروشترین فایل ها
  3. پربازدیدترین فایل ها
اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش تدریس

اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش تدریس

اقدام پژوهی درمورد رفتارهای نامطلوب دانش آموزان در کلاس

اقدام پژوهی درمورد رفتارهای نامطلوب دانش آموزان در کلاس

اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان سوم راهنمـایی

اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان سوم راهنمـایی

تجربیات مدون نظم و انضباط

تجربیات مدون نظم و انضباط

گروه محصول -> حسابداری و اقتصاد

خلاصه کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست



قیمت: ۲۹۰۰۰ریال     تعداد صفحات: 23     کد محصول :7247      حجم فایل:33,67 KB      نوع فایل :rar



خلاصه کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست

جادوگران

هر انسان دارای توانائی های نا محدودیست. تنها اختلافی که بین فرد معمولی و یک جادوگر وجود دارد این است که فرد جادوگر قدرت های پنهان خود را با تمرین و مشقت فراوان بکار گرفته و در کارهای خارق العاده ای که انجام می دهد متبحر شده است .برای هر معلولی علتی وجود دارد و هر تلاشی را نتیجه ای است.

ما در زمان تقسیم شدن علوم تخصصی زندگی می کنیم ، در زمانی هستیم که امور روزمره در حال تغییر و تحول مستمر هستند، شرایط زندگی پیچیده تر و متنوع تر شده ، و در سطوح مختلف نیاز بیشتری به افراد کارشناس و متخصص احساس می شود . دیگر آن زمانی که یک نفر به تنهایی چندین کار مختلف راانجام می داد سپری شده است. حتی اگر هم شخصی قادر باشد کلیات و جزئیات کاری را تواما انجام دهد ، کمی وقت به او اجازه چنین کاری نخواهد داد.دنیا مکانی وسیع است و زندگی پر از تنوع و گوناگونی. اگر خود را در دنیای کوچک افکار خود محدود کنید از دنیای اطرافتان بی خبر خواهید ماند.

 سعی کنید یک کارشناس یا یک متخصص بشوید البته نه در حدی که چیز های دیگر از دیدتان محو گردد. علیرغم تخصصی که دارید لازم است از کارهای متنوع و وسیعی سر رشته داشته باشید.

شما به یک درک و فهم وسیع از علومی چون فلسفه ، آداب معاشرت و اصول اخلاق محتاج هستید. بنابراین وقتی می گوییم فرد باید متخصص باشد خود به خود شامل این مطلب هم می شود که بینش صحیح، فهم و شعور و وسعت نظر جزء لاینفک این تخصص نیز هست.

 بنابراین سعی کنید در هر رشته ای که وارد می شوید، تلاش کنید که بهترین باشید علیرغم حرفه ای که انتخاب کرده اید. کاملاً خود را در آن غوطه ور کنید . ایده ها ، هوش، ذکاوت، آگاهی و درک به کسانی داده شده است که با تمام وجود خود را در حرفه و یا هر کار دیگر سازنده غرق کنید . اگر بخواهید برای کسب ایده های  جدید مدت زمانی دست از تلاش بر دارید و به استراحت بپردازید بسیار راه بیهوده ای را انتخاب کرده اید.

به همین طریق ذهن خلاق و افکار متعالی در رشته های دیگر نیز از غوطه وری و تعمق کامل حاصل می گردد. نابغه شدن 99 درصد به تلاش بستگی دارد. برای اینکه در حرفه خود نابغه شوید خود را در آن غوطه ور سازید . درک و آگاهی صحیح کسب کنید و آنها را عمیق و عمیق تر سازید.

 

 

 

اهمیت ابداع و نوآوری

نوآوری یک امر و نیاز زیر بنایی زندگی انسان است. اگر شما به دقت به ابداعات و نوآوری های با ارزش دقت کنید مبنای خیلی از آنها را واقعا ایده های بسیار ساده تشکیل میدهند. اغلب هم نتایج بسیار ارزنده ای به همراه می آورند نو آوری در مدیریت و اداره شرکت ها نقش مهمی ایفا می کند.

نوآوری، ابداعات و اختراعات نقش بزرگی در تاریخ  بشریت بازی کرده است. نوآوری و ابداعات با عزم ، تصمیم و اراده یک شخص خلاق شروع می شود که سعی می کند با در هم شکستن ایده های معمولی و موجود در این عصر و زمان چیز جدیدی ارائه دهد یا بسازد.

بنابراین همواره خلاق بودن برای اشخاص بسیار با اهمیت است زیرا افراد خلاق ، مبتکر و سازنده، به تاریخ شکل و به جهان جهت میدهند.

رشد خلاقیت با کاوش و بررسی وضعیت فعلی شروع می شود : آیا من همه سعی خودم را به کار برده ام؟  آیاشرایط فعلی ایده آل است؟  آیا روش بهتری میتوان یافت؟  چنین سوالاتی خلاقیت های پنهان  نهفته شما راپیدا و تحریک میکند و هرچه بیشتر کاوش کنید نتایج بهتری حاصل خواهد شد.

این باور که جوانان وظیفه دارند در بهبود وضع موجود کوشا باشند و برای انجام چنین کاری خلاقیت لازم است.وقتی شما چیزی را از زاویه جدیدی می بینید نسبت به مسائل آن آگاه میشوید ، این مسائل باید شما را در جهت پیشرفت و سازندگی پیش ببرند چون جوانان کمتر محصور قید و بندها هستند. طبیعتاً در مقایسه با افراد مسن تر برای نوآوری حساس تر و آماده تر هستند.

ما باید به حل مشکلات بیشتری بپردازیم تا قدرت و استعداد نوآوری را در خودمان تقویت کنیم . نوآوری چیزی نیست که فقط در صنعت و تجارت قابل پیاده کردن باشد. می توان حتی در مورد تحصیلات و در هر مرحله از زندگی از آن بهره گرفت اگر در مدرسه شما درسی را انتخاب     کرده اید که آن را دوست ندارید به احتمال زیاد مشکل خود آن درس نیست بلکه ایراد در نحوه برخورد شما با آن است مشکل هر چه می خواهد باشد ، باید قبول کرد که همیشه راه حلی هم هست.

زندگی واقعی انسان با ملاقاتهای او آغاز میشود. چگونگی زندگی شما تحت تاثیر کسانی است که شما ملاقات می کنید. بنابراین برای شما جوانانی که در جستجوی مفهوم واقعی زندگی هستید دوستان و معاشران شما اهمیت زیادی دارند. در دوران جوانی افرادی که با شما نشست و برخاست و معاشرت دارند می توانند تمام آینده تان را تحت الشعاع قرار دهند.بنابراین برای شما بسیار مهم است که با اشخاص صالحی رفت و آمد کنید ، باید افرادی راکه مورد احترامتان هستند و در زندگیشان راه صحیحی پیموده اند سر مشق خود قرار بدهید. به همین دلیل مهم است که با اشخاص شایسته ای نشست و برخاست داشته باشید به مردمان صالح و سالم احترام بگذارید و راه آنها را دنبال کنید.

بعضی ازاشخاص معتقدند که نقش مذهب بسیار پر اهمیت است. و بعضی دیگر به غلط می گویند امروزه جهان به دورانی رسیده است که دیگر نیازی به مذهب نیست. آنها با آب و تاب استدلال     می کنند که دیگر تفکر مذهبی کهنه و منطبق با شرایط زمان نیست. اما هرقدر در زندگی انسان تردید وجود داشته باشد و هر اندازه جلوه های ظاهری زندگی متغییر و غوامل ناشناخته بیشتر باشد و هر قدر انسان به پوچی و بی ارزشی دنیای مادی بیشتر پی ببرد در آن صورت برای ادامه حیات بیشتر نیازمند یک رشته اصول عقاید ثابت و مستحکم و لاتغییر میباشد. تنها مذهب است که چنین اصول با ارزش و استواری را به انسان هدیه میکند ، انسانی که در دنیایی از ناملایمات و معضلات پیچیده و گیج کننده رها شده است. در دوران زندگی وقتی شما جوانان عمیقا در مورد مفهوم اساسی زندگی می اندیشید و به دنبال جهت و اهداف آینده خود تکاپو می کنید بسیار مهم است که شما با یک مذهب و تعلیمات مذهبی سالم بزرگ شوید.

محصولات مرتبط
پاورپوینت دیدگاهها و نظریات تجارت بین المللی

پاورپوینت دیدگاهها و نظریات تجارت بین المللی

قیمت: 69,000 ريال کد فایل:31432
کاملترین فایل پاورپوینت دیدگاهها و نظریات تجارت بین المللی قسمتی از متن فایل ارائه  تجارت برون مرزی در جهان گذشته ای طولانی دارد و ملت ها از دیر باز برای به دست آوردن نیاز ها و دست یابی به کالاها و خدمات سایر کشورها به مبادله ی خارجی پرداخته اند .   در گذشته تامین نیازهای جامعه و سودجویی انگیزه های اصلی بازرگانی بین المللی محسوب می شدند اما امروزه هدف های مهم سیاسی و اقتصادی دیگری هم در این قلمرو مطرح می باشد. نظریات...
پاورپوینت دوران های اقتصادی

پاورپوینت دوران های اقتصادی

قیمت: 49,000 ريال کد فایل:31422
دوران های اقتصادی اثر دوران های اقتصادی بر تدوین سیاستهای اقتصادی شرکت های تولیدی  کاملترین فایل پاورپوینت  دوران های اقتصادی   لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود دوران های اقتصادی توجه فرمایید.   1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه دانلود پاورپوینت دوران های اقتصادی قرار داده شده است   2-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت ...
جزوه ارزيابي طرحهاي توسعه اي

جزوه ارزيابي طرحهاي توسعه اي

قیمت: 69,000 ريال کد فایل:31347
فهرست مطالب: ابعاد بررسي فني طرح : تعيين محصول طرح از نظر مشخصات فيزيكي و شيميايي . 2 تعيين تركيب محصول . 3 تعيين ظرفيت طرح . 4 مطالعه تكنولوژي و انتخاب مناسب ترين آن . 5 قراردادهاي همكاري فني خارجي . 6 تهيه فرآيند عمليات ساخت و امكان ساخت قطعات . 7 تعيين ماشين آلات مورد نياز . 8 سيستم توليد، نحوه گردش مواد اوليه و استقرار ماشين آلات . 9 تاسيسات زيربنايي طرح . 10 تعيين ساختمان هاي مورد نياز طرح . 11 تعيين محل و مساحت زمين مورد...
دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل آزادی اقتصادی درنظام سرمایه د

دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل آزادی اقتصادی درنظام سرمایه د

قیمت: 49,000 ريال کد فایل:31296
لطفا به نکات زیر در هنگام خرید  توجه فرمایید. 1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه  قرار داده شده است 2-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید 3-پس از پرداخت هزینه ، بلافاصله پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد 4-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر...
نام ونام خانوادگي:


پست الکترونيکي:


عنوان:


پيام:


ارسال پيام به صورت شخصي
کد امنيتي:

برگزیده ها

  • 1
  • 2