منو
  1. آخرین فایل ها
  2. پرفروشترین فایل ها
  3. پربازدیدترین فایل ها
اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش تدریس

اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش تدریس

اقدام پژوهی درمورد رفتارهای نامطلوب دانش آموزان در کلاس

اقدام پژوهی درمورد رفتارهای نامطلوب دانش آموزان در کلاس

اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان سوم راهنمـایی

اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان سوم راهنمـایی

تجربیات مدون نظم و انضباط

تجربیات مدون نظم و انضباط

گروه محصول -> حسابداری و اقتصاد

دانلود جزوه درس تجارت الکترونیک



قیمت: ۴۹۰۰۰ریال     تعداد صفحات: 50     کد محصول :3263      حجم فایل:182,48 KB      نوع فایل :rar



فایل ورد قابل ویرایش

 

توضیحی مختصر از متن فایل  :

1 تجارت الکترونیکی :تعاریف و مفاهیم

اجازه دهید کار را با نقطه نظر 7(پیتر دراکر) در مورد تجارت الکترونیکی شروع کنیم:تاثیر واقعی انقلاب اینترنت این بود که نقطه شروع را مشخص کرد.اما فقط "اطلاعات"  نیست که باعث این تاثیر می شود."هوش مصنوعی" هم نیست. تاثیر کامپیوتر ها و پردازش داده در تصمیم گیری ٬تعیین راهبردها  یا استراتژی هم نیست. بلکه چیزی است که کسی آن را پیش بینی  نمی کرد و ده تا پانزده  سال  پیش واقعا صحبتی از آن به میان نیامده بود: این مورد "تجارت الکترونیکی" مهم ترین دستاورد اینترنت  به عنوان مجرای جهانی توزیع کالا  ٬خدمات و حتی مشاغل مدیریتی و تخصصی است. این پدیده تاثیر عمیقی بر اقتصاد ٬ بازارها  و ساختار صنعت ٬ محصولات و خدمات ; بخش های مربوط به مصرف کنندگان ٬ تعداد آن ها و رفتارشان  و حتی مشاغل و بازارهای کار داشته است. اما شاید این تاثیر بر اجتماع  و سیاست ٬ بر نگرش ما به این دنیا و حتی خود ما عمیق تر باشد.(Drucker ,2002,pp.3-4)

تعریف تجارت الکترونیکی

تجارت الکترونیکی  1(EC)به روند خرید ٬ فروش ٬ انتقال یا تبادل محصولات ٬ خدمات و یا اطلاعات از طریق شبکه های کامپیوتری  از جمله اینترنت گفته می شود . تجارت الکترونیکی را می توان از دیدگاه  زیر تعریف کرد:

ü      ارتباطات :از دیدگاه ارتباطات٬تجارت الکترونیکی به معنای تحویل کالا ٬ خدمات  ٬ اطلاعات ٬یا پرداخت ها از طریق شبکه های کامپیوتری یا به هر وسیله الکترونیکی دیگر است.

ü      تجارت :از دیدگاه تجارت٬ تجارت الکترونیکی  قابلیت خرید و فروش محصولات ٬خدمات و اطلاعات  را در اینترنت  و از طریق سایر سرویس های  online   ارائه می دهد.

ü      فرآیند های کسب و کار :از دیدگاه فرآیند های کسب و کار ٬ تجارت الکترونیکی  تجارت را به صورت الکترونیکی  و با انجام فرآیند های  کسب و کار  در شبکه های  الکترونیکی از طریق جایگزینی اطلاعات به جای فرآیندهای  کسب و کار انجام می دهد.(Weill and vitale)

ü      خدمات :از دیدگاه خدمات ٬ تجارت الکترونیکی ابزاری است که در جهت اهداف دولت ها ٬ موسسات ٬  مصرف کنندگان و مدیران عمل کرده ٬ هزینه های  خدمات را کاهش داده و در عین حال کیفیت خدمات به مشتریان را افزایش داده و زمان تحویل آن را تسریع می کند.

ü      آموزش : از دیدگاه آموزشی ٬ الکترونیکی یادگیری  online  را ممکن ساخته و به آموزش در مدارس ٬ دانشگاه ها و سایر سازمانها   از جمله سازمانهای تجاری کمک می کند.

ü      مشارکت : ازدیدگاه مشارکت ٬ تجارت الکترونیکی چارچوبی برای همکاری چه در داخل سازمان و چه بین سازمان های مختلف است .

ü      اجتماعی : از دیدگاه  اجتماعی ٬  تجارت الکترونیکی  محلی برای  گردهم آیی اعضا برای آموزش ٬ انجام  معاملات و همکاری است.

موفقیت های تجارت الکترونیکی

در چند سال اخیر شاهد تاسیسات موفقیت آمیز شرکت های مجازی تجارت الکترونیکی مانند eBay٬ Google٬Yahoo!٬VeriSign٬AOL وCheckpoint بوده ایم. شرکت های click-and –mortar مانند Cisco٬General Electric٬IBM٬Intel  و Schweb نیز با موفقیت های زیادی روبرو بودند(رجوع کنید به Carton2002٬Farhoomand and loveloke 2001٬Mullaney 2004٬Jelassi and Enders2005).داستان موفقیت شروع هایی مانند Alloy.com٬drugstore.com٬ FTD.com٬PTSweb.com و Campusfood.com را نیز حتما شنیده اید.

شکست های تجارت الکترونیکی

 از سال 1999 تعداد زیادی از شرکت های تجارت الکترونیکی ٬ به خصوص آنهایی که از مدل e-tailing استفاده می کنند ٬  باشکست روبرو شدند.(رجوع کنید به Useem 2000;disobey.com/ghostsites٬carton 2000٬Perkins and perkins 2001 وKaplan 2002). شکست های معروف B2C  عبارتند از eToys٬Xpeditor٬MarchFirst٬Drkoop.com٬Webvan.com٬ و Boo.com در مورد شکست های معروف B2B می توان به Chemdex.com٬Ventro.com ٬Verticalnet.com اشاره کرد.( مستندات مربوط به تاریخچه  این شرکت ها را در آرشیو برنامه های تجاری [businessplanarchive.org/] می یابید.که توسط دیوید کریچ در بخش تجارت دانشگاه مری لند تهیه شده است). در فصول بعد در مورد دلایل این شکست ها و نمونه های دیگری از این قبیل توضیحات بیشتری خواهیم داد.

آیا تعدا بیشمار این شکست ها نشان می دهد که تجارت الکترونیکی روزهای خوش کوتاهی داشته است؟ اصلا این طور نیست. اول اینکه میزان شکست وب سایت ها به سرعت رو به کاهش است. دوم این که حوزه تجارت الکترونیکی رو به رشد است٬زیرا شرکت ها دائما در حال آزمایش مدل های مختلف تجاری و ساختارهای متفاوت سازمانی هستند.سوم  این که بیشتر شرکت هایی که صرفا فقط در زمینه تجارت الکترونیکی فعالیت دارنداز جمله Amazon.com هنوز سود کلانی عاید خود نکرده اند٬با این وجود همچنان در حال توسعه عملکرد ها و افزایش فروش خود هستند.برخی تحلیل گران پیش بینی می کنند که تا چند سال آینده بیشتر شرکت هایی که صرفا از تجارت الکترونیکی استفاده می کنند ٬ سود های فوق العاده ای نصیب خود کنند

اکنون که با مفاهیم تجارت الکترونیکی آشنا شدید٬ بهتر است ببینیم چه عواملی باعث بوجود آمدن آن شده اند.

 


همچنین می توانید برای دریافت خلاصه کتاب تجارت الکترونیک وارد لینک روبرو شوید:  لینک دانلود

 



  • پس از پرداخت موفق لینک دانلود هم نمایش داده می شود هم به ایمیل ارسال می گردد
  • ایمیل را بدون www وارد کنید و در صورت نداشتن این قسمت را خالی بگزارید
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خرید میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید گزارش تخلف

محصولات مرتبط
پاورپوینت دیدگاهها و نظریات تجارت بین المللی

پاورپوینت دیدگاهها و نظریات تجارت بین المللی

قیمت: 69,000 ريال کد فایل:31432
کاملترین فایل پاورپوینت دیدگاهها و نظریات تجارت بین المللی قسمتی از متن فایل ارائه  تجارت برون مرزی در جهان گذشته ای طولانی دارد و ملت ها از دیر باز برای به دست آوردن نیاز ها و دست یابی به کالاها و خدمات سایر کشورها به مبادله ی خارجی پرداخته اند .   در گذشته تامین نیازهای جامعه و سودجویی انگیزه های اصلی بازرگانی بین المللی محسوب می شدند اما امروزه هدف های مهم سیاسی و اقتصادی دیگری هم در این قلمرو مطرح می باشد. نظریات...
پاورپوینت دوران های اقتصادی

پاورپوینت دوران های اقتصادی

قیمت: 49,000 ريال کد فایل:31422
دوران های اقتصادی اثر دوران های اقتصادی بر تدوین سیاستهای اقتصادی شرکت های تولیدی  کاملترین فایل پاورپوینت  دوران های اقتصادی   لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود دوران های اقتصادی توجه فرمایید.   1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه دانلود پاورپوینت دوران های اقتصادی قرار داده شده است   2-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت ...
جزوه ارزيابي طرحهاي توسعه اي

جزوه ارزيابي طرحهاي توسعه اي

قیمت: 69,000 ريال کد فایل:31347
فهرست مطالب: ابعاد بررسي فني طرح : تعيين محصول طرح از نظر مشخصات فيزيكي و شيميايي . 2 تعيين تركيب محصول . 3 تعيين ظرفيت طرح . 4 مطالعه تكنولوژي و انتخاب مناسب ترين آن . 5 قراردادهاي همكاري فني خارجي . 6 تهيه فرآيند عمليات ساخت و امكان ساخت قطعات . 7 تعيين ماشين آلات مورد نياز . 8 سيستم توليد، نحوه گردش مواد اوليه و استقرار ماشين آلات . 9 تاسيسات زيربنايي طرح . 10 تعيين ساختمان هاي مورد نياز طرح . 11 تعيين محل و مساحت زمين مورد...
دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل آزادی اقتصادی درنظام سرمایه د

دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل آزادی اقتصادی درنظام سرمایه د

قیمت: 49,000 ريال کد فایل:31296
لطفا به نکات زیر در هنگام خرید  توجه فرمایید. 1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه  قرار داده شده است 2-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید 3-پس از پرداخت هزینه ، بلافاصله پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد 4-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر...
نام ونام خانوادگي:


پست الکترونيکي:


عنوان:


پيام:


ارسال پيام به صورت شخصي
کد امنيتي:

برگزیده ها

  • 1
  • 2