منو
  1. آخرین فایل ها
  2. پرفروشترین فایل ها
  3. پربازدیدترین فایل ها
اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش تدریس

اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش تدریس

اقدام پژوهی درمورد رفتارهای نامطلوب دانش آموزان در کلاس

اقدام پژوهی درمورد رفتارهای نامطلوب دانش آموزان در کلاس

اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان سوم راهنمـایی

اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان سوم راهنمـایی

تجربیات مدون نظم و انضباط

تجربیات مدون نظم و انضباط

فروشگاه فایل

گروه محصول -> حسابداری و اقتصاد

دانلود مقاله بانک صادرات



قیمت: ۴۹۰۰۰ریال     تعداد صفحات: 32     کد محصول :4493      حجم فایل:115,66 KB      نوع فایل :rar



فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

تولد يک بانک

در پانزدهم شهريور سال 1331 مؤسسه اي اقتصادي به نام « شرکت سهامي بانک»  با سرمايه 20 ميليون ريال که 50  درصد آن پرداخت شده بود در اداره ثبت شرکتها و مالکيتهاي صنعتي تهران به ثبت رسيد . اين شرکت بعدها « بانک صادرات و معادن  » نام گرفت . اين بانک در 22 آبان همان سال و با سيزده نفر در طبقه دوم يک ساختمان واقع در کوچه تکيه دولت ( معروف به کوچه مرغيها ) بطور رسمي شروع به کار کرد ، شروعي که حتي در خوشبينانه ترين حالت در عرصه رقابت با بانکهاي قديمي و مقتدر دولتي ، موفقيت و يکه تازي را دشوار مي نمود .

اهداف اجرائي اين بانک خصوصي در سالهاي اوليه تشکيل عبارت بود از : دادن وام و سرمايه گذاري در فعاليتهاي اقتصادي از قبيل صنايع و استخراج معادن و توسعه کشاورزي و جلب سرمايه هاي داخلي و پس اندازهاي هر چند کوچک ، ايجاد شبکه وسيع بانکي در سراسر کشور و ارئه تسهيلات بانکي بهتر به مردم

آغـاز حـركت

پانزدهم شهريور ماه 1331 مؤسسهاي اقتصادي به نام «شركت سهامي بانك» با سرمايه 20 ميليون ريال كه 50 درصد آن پــرداخت شده بــود در اداره ثبت شركتها و مالكيتهاي صنعتي تهران به ثبت رسيد . اين شركت بعدها «بانك صادرات و معادن» نام گرفت . تأسيس اين بانك در نخستين گام ارمغان گرانبهايي براي بانكداري ايران بود چرا كه براي اولين بار بانكداري و مراجعه به بانك را براي عموم مردم فراهم و تسهيل نمود در آن زمان بانكها به صورت ادارات دولتي با مردم رفتار ميكردند ولي بانك صادرات ايران با بهترين برخوردها و ايجاد شعب در مكانهاي دور افتاده كار خود را آغاز كرد .

 

گسترش شعب

تأسيس بانک صادرات ايران در اولين گام ، ارمغان گرانبهايي براي بانکهاي ايران بود ،چرا که براي اولين بار ، بانک و بانکداري و مراجعه به بانک را براي عموم مردم فراهم و تسهيل نمود . آن زمان بانکها به صورت ادارات دولتي با مردم رفتار ميکردند ، ولي بانک صادرات ايران با بهترين برخوردها و ايجاد شعب در مکانهايي بسيار دور افتاده کار خود را آغاز کرد .

اين شرايط و تفکر باعث شد که پس از يک سال و دوماه دومين شعبه بانک صادرات و معادن در تاريخ دهم ديماه سال 1332 در « خيابان قزوين » تهران با نام سينا آغاز به کار کند و با سياست ارائه خدمات بيشتر به مردم در اقصي نقاط کشور ، روند روبه گسترش شعب خود را حتي در خارج از مرزهاي جغرافيايي ادامه دهد . ضمن اينکه اولين شعبه خارج از کشور در سال 1340 شمسي در شهر همامبورگ آلمان رسماً افتتاح شد و بلافاصله در همان سال به موازات افتتاح شعب متعدد در داخل کشور شعب پاريس ، لندن و بيروت نيز تأسيس و آغاز به کار کرد .

به طوري که در حال حاضر با بيش از 3200  شعبه در داخل کشور و 23  شعبه در نقاط مهم اقتصادي جهان به انجام عمليات مختلف بانکي مشغول است .

 تجديد فعاليت با نام جديد

در سال 1342  کلمه معادن از بانک حذف شد و بانک صادرات ايران با نامي جديد در عرصه رقابت با 34 بانک ديگر ظاهر شد . با توجه به تعدد بانکها در آن مقطع و کسب موفقيت و برتري ، تعصب ، جديت و ابتکار عمل سرلوحه خط مشي هاي بانک قرار گرفت . در اين بين بانک صادرات ايران با بهره گيري از تلاش فزاينده مديران و تعصب سازماني کارکنان خود توانست تنها بانک خصوصي باشد که از اغلب بانکهاي دولتي و خصوصي پيشي بگيرد و نام خود را در صدر جدول بانکهاي کشور قرار دهد .

بانك صادرات بعد از پيروزي انقلاب اسلامي

در هفتم خرداد ماه 1358 با تصويب لايحه‎‎اي نظام بانكي كشور ملي اعلام شد ، پس از آن و بعد از تشكيل چندين مجمع عمومي به موجب تصميمي كه در دي ماه 1358 اتخاذ شد تغييراتي در ساختار شبكه بانكي كشور ( كه در آن زمان شامل 35 بانك بود ) ايجاد شد . با سازماندهي جديد بانكهاي (( ملت )) ، (( تجارت )) ، (( مسكن )) و (( صنعت و معدن )) از ادغام چند بانك كوچك و بزرگ تشكيل شدند و بانك صادرات ايران نيز در هر استان با نام بانك همان استان خوانده شد . هدف از تأسيس بانكهاي استان اجراي سياست عدم تمركز در تأمين مالي و امهاي منطقهاي و پاسخگويي به نيازهاي خاص هر استان بود . پس از آن با توجه به تغييرات ايجاد شده در ساختار اقتصادي كشور در تاريخ چهاردهم دي ماه 1369 مقرر شد كه بانك صادرات ايران مجدداً همچون گذشته به صورت يكپارچه فعاليتهاي خود را سازماندهي كند و با استفاده از تجارب گذشته از طــريق يكسان ســازي عمليات بانكــي خود توانايــي بيشتــري را بــراي ارائه خدمات مطلوب و تحقق شعــار (( خدمت به مردم )) كسب نمايد .

بانك صادرات ايران در خدمت مردم

بانك صادرات ايران در حال حاضر با پشتوانه بيش از نيم قرن تجربه ارائه خدمات نوين با صدور انواع چكهاي بانكي و چكهاي درگردش براي ايجاد امنيت بيشتر و آسودگي خاطر مشتريان در حمل و نقل پول نقد ، ارسال حوالجات بين شهري ، به منظور ايجاد تسهيلات لازم بــراي رشد فــرهنگ مبادلات مالــي غيــرنقدي و در جهت كمــك به آحاد جامعه ، شعــار (( خدمت به مردم )) را پيگيري ميكند . سرعت عمل در ارسال حوالجات ، چكها و بروات مشتريان به دور افتادهترين نقاط كشور و با جديدترين و پيشرفتهترين تجهيزات و امكانات رايانهاي به منظور ايجاد سهولت در معاملات تجاري و مراودات مالي روزمره از جمله ويژگيهاي شبكه بانك صادرات ايران به شمار ميرود .

افتتاح انواع حسابهاي ارزي و ريالي ، جاري ، سپرده سرمايه گذاري بلندمدت و كوتاهمدت ، قرض الحسنه پس انداز ، سپرده سرمايه گذاري كوتاه مدت ويژه و اعطاي تسهيلات مالي در بخشهاي مختلف اقتصادي ، بخشي از خدمات و فعاليتهاي اين شبكه بانكي است . بانك صادرات ايران با استفاده از فنآوريهاي روز و با تجهيز به سيستم پرداخت همزمان رايانهاي (سپهر ) تلفنبانــك ، تند دريــافت ، SMS ، e - mail و … تلاش دارد همگام بــا صنعت بــانكداري نويــن در جهت تحقق شعــار ( رضايت مشتري ) قدم بردارد .

گوشه اي از خدمات بانك صادرات ايران

1 ـ امكان دريافت صورتحساب از طريق نمابر ( فاكس )

2 ـ امكان اطلاع از آخرين ميزان موجودي در هر لحظه از طريق تلفن گويا

3 ـ امكان دريافت صورتحساب در مقاطع زماني مشخص ( حداكثر 2 ماه )

4 ـ وصول چكهاي انتقالي عهده شعب تهران و واريز چكهاي مسافرتي شعب ساير بانكهاي هر شهرستان در همان روز به حساب مشتريان

5 ـ وصول چكهاي عهده شعب اين بانك ( درون شهري و برون شهري ) در همان روز و واريز آن به حساب از طريق نمابر

6 ـ افتتاح حساب جاري براي اشخاص حقيقي و حقوقي

7 ـ امكان تمديد قرارداد سپرده بلندمدت در سررسيد بدون مراجعه به بانك و بهرهمندي از سود آن براي دارندگان حساب سپرده سرمايهگذاري بلندمدت

8 ـ امكان انتقال تمام يا قسمتي از سپرده بلندمدت و منافع آن به غير

9 ـ برخورداري از سود سپرده بلندمدت پس از برداشت قسمتي از آن بدون ابطال قرارداد و تغيير در نرخ سود

10 ـ افتتاح انواع سپردههاي سرمايهگذاري بلندمدت با پرداخت سود سپردهها به طور ماهيانه

11 ـ امكان واريز سود علي الحساب سپردههاي سرمايهگذاري بلندمدت به صورت ماهانه به حسابهاي معرفي شده توسط سپردهگذار

12 ـ افتتاح حساب سپرده كوتاه مدت ويژه با دو درصد بيشتر از سود سپرده كوتاه مدت عادي

13 ـ انتشار چكهاي درگردش با مبالغ دويست هزار تا پنج ميليون ريال به منظور تسهيل در مبادلات روزانه

14 ـ توسعه خدمات سيستم On - line به كليه شعب

15 ـ صدور انواع ضمانتنامه

16 ـ برخورداري از سود روزشمار براي انواع سپردهگذاريها

17 ـ صدور انواع كارتهاي اعتباري ( سبزكارت ، سيمين كارت و زرين كارت ) 

بانك صادرات ايران و نوآوري‌

بانك صادرات ايران به مقتضاي زمان و در همان ابتداي فعاليت، نوآوري را سرلوحه امور خود قرار داد. افتتاح حساب‌هايي همچون پس‌انداز نوزاد، پس‌انداز در گردش، پس‌انداز محصل، نوروز، اندوخته فردا، ذخيره پاداش ماهيانه، سكه‌‌هاي طلا و... كه عمدتا محصول فكر و ابداعات مديران و كاركنان بانك بود.در كنار افزايش روزافزون <سرعت> موجب گرديد كه جايگاه اين بانك نسبت به رقبا متمايز و مورد توجه گسترده عموم هموطنان قرار گيرد.در اين چارچوب بانك صادرات ايران به عنوان نخستين بانك ايراني از دستگاه‌‌هاي رايانه براي افزايش مستمر سرعت در عمليات بانكي بهره جست. تحت چنين فعاليت‌هايي بود كه روز به روز بر اعتبار نام بانك صادرات ايران افزوده شد و مديران بانك با استفاده از جلب اعتماد مردم، فعاليت بانك را بيش از پيش گسترش دادند.

افتتاح انواع حساب‌هاي ارزي و ريالي، جاري، سپرده سرمايه‌گذاري بلندمدت و كوتاه مدت، قرض‌الحسنه پس‌‌انداز، سپرده كوتاه‌مدت ويژه و اعطاي تسهيلات مالي در بخش‌هاي مختلف اقتصادي، بخشي از خدمات و فعاليت‌هاي اين شبكه بانكي است. بانك صادرات ايران با استفاده از فناوري‌هاي روز و با تجهيز به سيستم پردازش هوشمند رايانه‌اي (سپهر) تلفن بانك، تند دريافت، SMS ، e-mail و... تلاش دارد همگام با صنعت بانكداري نوين در جهت تحقق شعار <رضايت مشتري> قدم بردارد.



  • پس از پرداخت موفق لینک دانلود هم نمایش داده می شود هم به ایمیل ارسال می گردد
  • ایمیل را بدون www وارد کنید و در صورت نداشتن این قسمت را خالی بگزارید
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خرید میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید گزارش تخلف

محصولات مرتبط
پاورپوینت دیدگاهها و نظریات تجارت بین المللی

پاورپوینت دیدگاهها و نظریات تجارت بین المللی

قیمت: 69,000 ريالکد فایل:31432
کاملترین فایل پاورپوینت دیدگاهها و نظریات تجارت بین المللی قسمتی از متن فایل ارائه  تجارت برون مرزی در جهان گذشته ای طولانی دارد و ملت ها از دیر باز برای به دست آوردن نیاز ها و دست یابی به کالاها و خدمات سایر کشورها به مبادله ی خارجی پرداخته اند .   در گذشته تامین نیازهای جامعه و سودجویی انگیزه های اصلی بازرگانی بین المللی محسوب می شدند اما امروزه هدف های مهم سیاسی و اقتصادی دیگری هم در این قلمرو مطرح می باشد. نظریات...
پاورپوینت دوران های اقتصادی

پاورپوینت دوران های اقتصادی

قیمت: 49,000 ريالکد فایل:31422
دوران های اقتصادی اثر دوران های اقتصادی بر تدوین سیاستهای اقتصادی شرکت های تولیدی  کاملترین فایل پاورپوینت  دوران های اقتصادی   لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود دوران های اقتصادی توجه فرمایید.   1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه دانلود پاورپوینت دوران های اقتصادی قرار داده شده است   2-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت ...
جزوه ارزيابي طرحهاي توسعه اي

جزوه ارزيابي طرحهاي توسعه اي

قیمت: 69,000 ريالکد فایل:31347
فهرست مطالب: ابعاد بررسي فني طرح : تعيين محصول طرح از نظر مشخصات فيزيكي و شيميايي . 2 تعيين تركيب محصول . 3 تعيين ظرفيت طرح . 4 مطالعه تكنولوژي و انتخاب مناسب ترين آن . 5 قراردادهاي همكاري فني خارجي . 6 تهيه فرآيند عمليات ساخت و امكان ساخت قطعات . 7 تعيين ماشين آلات مورد نياز . 8 سيستم توليد، نحوه گردش مواد اوليه و استقرار ماشين آلات . 9 تاسيسات زيربنايي طرح . 10 تعيين ساختمان هاي مورد نياز طرح . 11 تعيين محل و مساحت زمين مورد...
دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل آزادی اقتصادی درنظام سرمایه د

دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل آزادی اقتصادی درنظام سرمایه د

قیمت: 49,000 ريالکد فایل:31296
لطفا به نکات زیر در هنگام خرید  توجه فرمایید. 1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه  قرار داده شده است 2-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید 3-پس از پرداخت هزینه ، بلافاصله پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد 4-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر...
نام ونام خانوادگي:


پست الکترونيکي:


عنوان:


پيام:


ارسال پيام به صورت شخصي
کد امنيتي:

برگزیده ها

  • 1
  • 2