فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
مقدمه
زماني كه مديران با يكديگر كار نمي كنند، محل كار به جاي اينكه محل بهره وري باشد جايگاه تضاد خواهد بود، زدوبندها افزايش خواهند يافت و فشار كار و تنش در محل كار افزايش خواهد يافت.
رابعاً، مديران مورد بررسي در اين پژوهش نتيجه گرفته اند كه هرگاه سازمان كارمندان را به تعاون و همياري فرا خواند و مديران همكاري نكنند، نمونه اي ضعيف را به كل سازمان نشان خواهد داد.
اين مشكلات ويژگيهاي سازمانهايي نيستند كه پيوسته در حال پيشرفت اند يا آنهايي كه به دنبال شايستگي اند. اين ويژگيها مشخصه سازمانهايي هستند كه با رفتار خود به خود صدمه مي زنند. آنها به كارمندان نشان مي دهند كه رهبــــران، رفتار غيرقابل قبول را تحمل مي كنند. به طور خلاصه، وقتي مديران باهم كار نكنند، تاثيرهـــــاي بدي با تاوان بسيار در بهره وري، برنامه ريزي، ارتباطات، استرس و روحيه پديد مي آيد.
مشکل عدم همکاری مدیران
۱ – شکست در ارتباطات؛
۲ – کاهش عملکرد و بهره وری؛
۳ – تلف شدن منابع و تلاشها؛
۴ – خواسته های منفی، احساسات بد و افزایش
روحیه ضعیف؛
۵ – از دست دادن هماهنگی، و شکست در برنامه ریزی؛
۶ – شکست در حل مشکلات و بهبود فرآیندها؛
۷ – از دست دادن تمرکز بر مشتری و سود؛
۸ – افزایش تضاد و زدوبند در محل کار؛
۹ – افزایش فشار مربوط به کار و تنش در محل کار؛
۱۰ – ارائه الگویی ضعیف برای نیروی کار در سازمان.