منو
  1. آخرین فایل ها
  2. پرفروشترین فایل ها
  3. پربازدیدترین فایل ها
اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش تدریس

اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش تدریس

اقدام پژوهی درمورد رفتارهای نامطلوب دانش آموزان در کلاس

اقدام پژوهی درمورد رفتارهای نامطلوب دانش آموزان در کلاس

اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان سوم راهنمـایی

اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان سوم راهنمـایی

تجربیات مدون نظم و انضباط

تجربیات مدون نظم و انضباط

گروه محصول -> -> خدماتی

طرح توجيهي كافـي‌نت با ظرفيت 6 دستگاه رايانه متصل به شبكه



قیمت: ۲۵۰۰۰ریال     تعداد صفحات: 16     کد محصول :497      حجم فایل:17,93 KB      نوع فایل :rar



 

قالب فایل: ورد قابل ویرایش (doc)

 

مقدمه :

کافی نت محلی است که در آن می توان به ارائه خدمات اینترنتی پرداخت.اعم این فعالیت ها به انجام کارهای پژوهشی و امورات مربوط به شبکه و اینترنت و ارائه‏ی خدمات عمومی می باشد. از جمله تحقیقات اینترنتی و پروژه های قابل اجرا که بر روی شبکه قرار دارد .کافی نت ها به گونه ای طراحی می شوند که در اختیار عموم مردم قرار گیرند و به همین دلیل اصولا” در مکان های عمومی ساخته می شوند.

تاريخچه و آشنایی با طرح کلی

تاريخچه

در دنیای کنونی ، نقش ارتباطات در زندگی بشر روز به روز پر رنگ تر می شود. ارتباطات واژه ای نیست که بتوان در جمله یا جملاتی آن را بسط داد گرچه اکنون همین واژه می تواند نقشی اساسی در تهیه ی یک جهان بینی باشد. ارتباطات امروزه به قدری حیاتی بروز داده می شود که نبود آن و یا اخلال در آن موجب فروپاشی نظام ها می گردد.مبحثی که قرار است در این پروژه به آن توجه شود بررسی یکی از راه های ارتباطی برای زندگی بهتر است. اینترنت امروزه و با فراگیر شدن علم رایانه ، به یک نیاز روزمره تبدیل شده است. نیازی که هم از بعد علمی هم از بعد فرهنگی و اجتماعی و هم از دیدگاه های بسیار دیگر قابل بیان است.پروژه ی طراحی و ایجاد یک پایگاه برای ارائه ی خدمات اینترنتی محور اصلی این تحقیق و پژوهش می باشد. امید است در این پژوهش بتوان پاسخ پرسش ها و نیازها و همچنین الزامات ایجاد چنین محیطی آشنا شد.اگر بخواهیم از دیدگاه اقتصادی به این مبحث بنگریم باید به دو اصل سرمایه گذاری و خدمت رسانی ، در کنار سودآوری بپردازیم. کار آفرین برای احداث و ایجاد یک کافی نت نیازمند اطلاعات درستی از چگونگی سرمایه گذاری است. این همان پله ی اول در هر فعالیت اقتصادی می باشد که باید بدان توجه ویژه شود. در ادامه باید به سرمایه گذاری اولیه ، راهبردهای هدفمند و آینده ی کار توجه داشت.در بطن این پژوهش و تحقیق سعی خواهم داشت به جزئیات این فعالیت بپردازم.

 

چکیده

درباره پروژه حاضر که مربوط به یک کافی نت می باشد می توان چنین بیان کرد که با توجه به ابعاد روز افزون علم کامپیوتر در کلیه زمینه های فن آوری و پژوهشی در علم و فنون مربوطه یک امر بالقوه تلقی شده که می تواند در پیشبرد اهداف این علم موثر واقع شود . هم چنین با توجه به انجام پروژه های امروزی که بیشتر از طریق کامپیوتر و اینترنت میسر گشته است لذا ایجاد یک کافی نت و ارائه آن می تواند تا حدود زیادی در امر شبکه و اینترنت ما را یاری داده و نیز ارائه گیم نت که مورد توجه جمع کثیری از جوانان می باشد خود به نحوی در پر کردن اوقات فراغت جوانان و نیز تقویت روحیات آنها موثر است . به علاوه انجام تحقیقات و نیز ثبت نام های اینترنتی که توسط شبکه انجام می شود خود به نحوی از علل ایجاد یک چنین پروژه ای می باشد .

خلاصه طرح:

موضوع طرح : كافي نت

 

ظرفيت طرح : شش دستگاه رايانه متصل به شبكه

 

محل اجراي طرح :  قابل اجرا در مناطق شهري سراسر كشور

 

سرمايه گذاري كـل: 3/169 ميليون ريال

 

سهم آوردة متقاضي: 19/3ميليون ريال

 

سهم تسهيلات: 150 ميليون ريال

 

دورة بازگشـت سرمايه: سي و يك ماه

 

اشتغالزايي : هفت نفر

 



  • پس از پرداخت موفق لینک دانلود هم نمایش داده می شود هم به ایمیل ارسال می گردد
  • ایمیل را بدون www وارد کنید و در صورت نداشتن این قسمت را خالی بگزارید
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خرید میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید گزارش تخلف

محصولات مرتبط
طرح توجيهي كافـي‌نت با ظرفيت 6 دستگاه رايانه متصل به شبكه

طرح توجيهي كافـي‌نت با ظرفيت 6 دستگاه رايانه متصل به شبكه

قیمت: 25,000 ريال کد فایل:1982
  قالب فایل: ورد قابل ویرایش (doc)   مقدمه : کافی نت محلی است که در آن می توان به ارائه خدمات اینترنتی پرداخت.اعم این فعالیت ها به انجام کارهای پژوهشی و امورات مربوط به شبکه و اینترنت و ارائه‏ی خدمات عمومی می باشد. از جمله تحقیقات اینترنتی و پروژه های قابل اجرا که بر روی شبکه قرار دارد .کافی نت ها به گونه ای طراحی می شوند که در اختیار عموم مردم قرار گیرند و به همین دلیل اصولا” در مکان های عمومی ساخته می شوند. تاريخچه و آشنایی...
دانلود طرح توجیهی نمایشگاه بین المللی

دانلود طرح توجیهی نمایشگاه بین المللی

قیمت: 35,000 ريال کد فایل:461
نمونه طرح توجیهی: طرح کسب و کار (Business Plan) خدمات مکانیزاسیون کشاورزی به مساحت 2500 هکتار طرح توجیهی مجموعه اطلاعاتی هست که نشان دهنده کلیه اطلاعات مورد نیاز برای شروع یک کار تجاری تولیدی و یا خدماتی می باشد . اطلاعاتی از قبیل سرمایه مورد نیاز ، دستگاه ها و لوازم مورد نیاز ، میزان تولید سالیانه و تا میزان حقوق و دستمزد در این طرح ها تنظیم گردیده است . داشتن یک طرح توجیهی نه تنها برای افرادی که مایل به استفاده از تسهیلات بانکی هستند مفید می...
نام ونام خانوادگي:


پست الکترونيکي:


عنوان:


پيام:


ارسال پيام به صورت شخصي
کد امنيتي:

برگزیده ها

  • 1
  • 2