منو
  1. آخرین فایل ها
  2. پرفروشترین فایل ها
  3. پربازدیدترین فایل ها
اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش تدریس

اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش تدریس

اقدام پژوهی درمورد رفتارهای نامطلوب دانش آموزان در کلاس

اقدام پژوهی درمورد رفتارهای نامطلوب دانش آموزان در کلاس

اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان سوم راهنمـایی

اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان سوم راهنمـایی

تجربیات مدون نظم و انضباط

تجربیات مدون نظم و انضباط

گروه محصول -> تربیت بدنی و علوم ورزشی

مقاله تاثير ورزش دو بر تناسب اندام



قیمت: ۴۹۰۰۰ریال     تعداد صفحات: 8     کد محصول :4643      حجم فایل:14,27 KB      نوع فایل :rar



 

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

 

تاثير ورزش دو بر تناسب اندام

يکي از ورزش هاي اوليه و موثر براي سلامت بدن مي باشد. مهمترين نکته اين است که شما در هر زمان، در هر کجا و بدون نياز به هرگونه تجهيزاتي مي توانيد اين کار را انجام دهيد. فقط کافي است قوانيي را که در مورد لباس پوشيدن در قسمت بالا برايتان ذکر کريم را اجرا کنيد و گرم کردن پيش از ورزش را نيز فراموش نکنيد. يکي از دلايلي که من بر روي گرم نگه داشتن بدن تاکيد مي کنم اين است که قرار گرفتن در هواي سرد ريسک ابتلا به بيماري را افزايش مي دهد.

 

بايد يک جفت کفش مناسب دو داشته باشيد و از زانو بند و مچ بندهاي مناسب نيز استفاده کنيد تا تعادل و راحتي بيشتري پيدا کنيد. ته کفش شما بايد ميخ هاي يخ شکن داشته باشد تا بتوانيد از برف و يخ به راحتي گذر کنيد.

چند نکته در مورد اين ورزش:

ريسک سر خوردن و آسيب ديدگي در آن زياد مي باشد .

اگر در شهرهاي شلوغ زندگي مي کنيد، آلودگي هوا در اين زمان زياد مي شود.

به جاي اينکه احساس ناراحتي کنيد و کل اين فصل را به خواب زمستاني فرو رويد، يکي از اين ورزش ها را انتخاب کنيد و از انجام آن لذت ببريد. با اين کار در حق بدن خود نيز کار بزرگي انجام داده ايد. اگر هيچ يک از اين ورزش ها شما را به خود جذب نکرد، مي توانيد يکي از موارد زير را امتحان کنيد.

اسنو بورد

کوهپيمايي

پاتيناژ

هاکي روي يخ

فوتبال در برف (ورزش تيمي)

ماهيگيري در يخ (بله، البته در زماني که بخواهيد يکي از بازوهايتان را تقويت کنيد!)

زمستان خوبي داشته باشيد و بدن خود را متناسب نگه داريد تا زماني که دوباره بهار فرا رسيد، هم احساس خوبي از خودتان داشته باشيد و هم در نظر ديگران زيبا به نظر آييد.

شما اضافه وزن ندارید، ممکن است مایل باشید عضلات ران ها و شکم تان ... را تقویت کنید تا زیباتر شوید. شما می توانید یک شکم سفت و عضلانی داشته باشید، فقط اگر به مدت شش یا هشت هفته ورزش های ساده ی آئروبیک (AEROBIC) مثل پیاده روی و دوچرخه سواری را انجام دهید.

این نکته را در نظر داشته باشید که برای داشتن یک بدن زیبا حتماً نیازی ندارید که عضو باشگاه خاصی باشید یا از دستگاه های ورزشی استفاده کنید. ورزش باید جزئی از زندگی روزمره ی شما باشد.

ورزش منظم علاوه بر آثار مفیدی که روی وزن و سیستم قلبی- عروقی شما دارد، می تواند موجب شکل دادن و تناسب اندام شما هم شود.

داشتن یک اندام زیبا احساس خوبی به شما می دهد و سبب می شود کار خود را بهتر انجام دهید، انرژی بیشتری برای انجام کارها داشته باشید و در عین حال بسیاری از استرس های موجود در محیط کاری را هم کم می کند.

در اینجا ما به بعضی از ورزش هایی که به تناسب اندام شما کمک می کنند، اشاره می کنیم.

ورزش های آئروبیک

همان طور که می دانید این گونه ورزش ها برای تقویت سیستم قلبی-عروقی و همچنین کاهش وزن مناسب است. از جمله ی این ورزش ها می توان به پیاده روی تند، دویدن ، طناب زدن، دوچرخه سواری و شنا اشاره کرد.

پیاده روی

ساده ترین نوع ورزش است. این نوع ورزش موجب سلامت نگاه داشتن قلب و ریه ی شما می شود.

همچنین به کاهش کلسترول خون، کمک می کند و از استئوپروز یا پوکی استخوان در افراد سالمند جلوگیری می کند.



  • پس از پرداخت موفق لینک دانلود هم نمایش داده می شود هم به ایمیل ارسال می گردد
  • ایمیل را بدون www وارد کنید و در صورت نداشتن این قسمت را خالی بگزارید
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خرید میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید گزارش تخلف

محصولات مرتبط
جزوه اصول مربيگري و علم تمرين

جزوه اصول مربيگري و علم تمرين

قیمت: 49,000 ريال کد فایل:31718
    مختصری از جزوه:   جايگاه ورزش در عصر معاصر   ورزش به عنوان مطرح ترين روش تربيت جسم )تربيت بدني( به طور ويژه مورد توجه قرار دارد. افراد جامعه براي پرداختن به ورزش دلايل متفاوتي دارند كه پركردن اوقات فراغت، حفظ تناسب اندام، حفظ تندرستي، كسب تخصص ورزشي،كسب عناوين قهرماني و حتي نگاه حرفه اي به ورزش از عمده ترين اين دلايل است. از طرفي نظر بسياري از دانشمندان علوم تربيتي بر اين است كه ورزش از مناسب ترين ميدان هاي...
دانلود پاورپوینت تغذیه و ورزش

دانلود پاورپوینت تغذیه و ورزش

قیمت: 99,000 ريال کد فایل:31384
لطفا به نکات زیر در هنگام خرید  توجه فرمایید. 1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه  قرار داده شده است 2-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید 3-پس از پرداخت هزینه ، بلافاصله پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد 4-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر...
 مقاله در مورد  كاراته

مقاله در مورد كاراته

قیمت: 49,000 ريال کد فایل:25711
فایل ورد قابل ویرایش توضیحی مختصر از متن فایل  : بازي كاراته پرديس شكيبا در جزيره اى دور افتاده متولد شد. از نياز به بودن و حيات استفاده كردند و هنرى رزمى را به يادگار گذاشتند. مى گويند استاد و پير اين رشته كه تمام تكنيك هاى آن را مى داند مى تواند بدون هيچ سلاحى از خود دفاع كند. او مى تواند با حركات دست و پا اجسام سختى را خرد كند يا با تيغه دست (Shuto) يك گاونر را بكشد! و ... اما بخش اصل و هدف مهم در كاراته پرداختن به بعد روانى آن است....
 مقاله آسیب دیدگی  در ورزش

مقاله آسیب دیدگی در ورزش

قیمت: 39,000 ريال کد فایل:25706
  فایل ورد قابل ویرایش توضیحی مختصر از متن فایل  :آسیب دیدگیهای قوزک پا : پیشگیری و درمان آسیب دیدگیهای قوزک پا یکی از رایج ترین و معمول ترین حوادث در ورزش ژیمناستیک می باشند . هنگام فرود آمدن از ارتفاع زیاد که غالباً با چرخش و روی سطوح غیر مسطح صورت می گیرد آسیب دیدگی قوزک پا رخ می دهد . با وجود این ریسک بالا برای آسیب دیدگی ، فرا گرفتن تمرینات / ورزشهایی که به تقویت ماهیچه های اطراف قوزک پا کمک کرده و مفصل را محکم تر و ثابت تر می...
نام ونام خانوادگي:


پست الکترونيکي:


عنوان:


پيام:


ارسال پيام به صورت شخصي
کد امنيتي:

برگزیده ها

  • 1
  • 2