این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.
اگریک معلم چیزی را تدریس کند و تغییر رخ ندهد یادگیری اتفاق نیفتاده است.یادگیری نیز آموختنی است ووظیفه ی معلم این است که یادگیری را بهتر وسریع تر وعمیق ترکند.معلمانی که کارخودرا ارزیابی میکنند می توانند کیفیت تدریس خودرا بهبود بخشند و به توان واقعی خود نزدیک تر شوند.پیترسنگه گزارشی هم اکنون پیش روی شماست حاصل تحقیق در زمینه ی اطلاعات یادگیری به صورت مستقیم طی 3 ماهه اول سال جاری و تحقیقاتی درمورد اختلالات یادگیری از منابع اینترنتی و کتاب های مختلف روانشناسی کودک است.دراین گزارش سعی شده بانگاهی کاربردی ودلسوزانه به این مشکل پرداخته شود ودر پایان راهکارهایی به منظورکنترل این اختلالات ارائه شود. درپایان بایدازمدیریت محترم دبستان دانش داران و خانواده های عزیز این دانش آموزان که کمال همکاری را با اینجانب داشته اند شکرکنم و برای همه ازدرگاه خداوند متعال پیروزی وسعادت خواهانم.
مقدمه
عده ی زیادی از دانش آموزان درنظام آموزشی ما دچار اختلالات یادگیری هستند، طبق گزارش های رسمی آموزش و پرورش4 تا 12 درصداز دانش آموزان در هرسال اختلال یادگیری دارند. بی تردید تعدادواقعی بیش از این خواهد بود. برای مقابله با این معضلات آموزشی هریک از معلمان روش های خاصی را اتخاذ می کنند، برخی از این روش ها به علت علمی نبودن سبب سرخوردگی تحصیلی دانش آموزان می گردد.