منو
  1. آخرین فایل ها
  2. پرفروشترین فایل ها
  3. پربازدیدترین فایل ها
اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش تدریس

اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش تدریس

اقدام پژوهی درمورد رفتارهای نامطلوب دانش آموزان در کلاس

اقدام پژوهی درمورد رفتارهای نامطلوب دانش آموزان در کلاس

اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان سوم راهنمـایی

اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان سوم راهنمـایی

تجربیات مدون نظم و انضباط

تجربیات مدون نظم و انضباط

فروشگاه فایل

گروه محصول -> -> آموزش ابتدایی

گزارش تخصصی معاون اجرایی در مدارس



قیمت: ۲۹۰۰۰ریال     تعداد صفحات: 14     کد محصول :6685      حجم فایل:28,34 KB      نوع فایل :rar



چکیده:   

 

   هدف كلي این گزارش  پي بردن به اين مسئله است كه مدیران  واحدهاي اجرایی دبستان عموماً  باید ضمن تحکیم گرايش كاري وکسب تجربه وعلم کافی آن ياید گرايش به روابط انساني يا حالتي متوسط از اين دو را نیز داشته باشند

یک معاون توانا با داشتن گزینه های مثبت مثل : ميزان تحصيلات ، سابقه خدمت ، جنسيت ، سابقه مديريت ، دوره هاي ضمن خدمت مرتبط با مديريت وکسب تجربه علمی وعملی  وروانشناسی عمومی نوجوانان وجوانان  و غيره  می تواند در طی سالیان موفقیت کسب کند ونه در یک یا دو سال .

                                                     

مقدمه:

لازمه پیشبرد هدفهای اجرایی در دبستان ، داشتن معاون اجرایی  کاردان و شایسته است و چون بهبود زمینه های شایستگی معاونین  در دبستان   به بهبود آموزش در سطوح مختلف سالهای  تحصیلی بستگی دارد، بنابراین نیازدبستان  به معاونان آموزشی شایسته بیشتر احساس شده و اولویت می یابد لذا بمنظور بهبود کیفیت معاونت  دردبستانهای دولتی  وانتفاعی باید  اقدام به تنظیم برنامه در سطح بالایی گردد تا از این طریق معاونانی با بینش ها، شناختها و مهارتهای لازم برای خدمت در  دبستانها  آماده شوند.

در کل یک معاون  در همه سطوح آموزشی و سالهای تحصیلی  باید دارای ویژگیهای زیر باشد .

الف-  داشتن لیاقت و شایستگی عهده دار شدن مسئولیت معاونت  دبستان  برای  تمام سطوح  سنی و  شناخت اصول و فنون و مفاهیم مدیریت عمومی و آموزشی و روانشناسی  عمومی دانش آموزان.

ب- داشتن علم  شناخت عوامل قومی ومذهبی  و  روانی فرهنگی اجتماعی و تربیتی در رابطه با مسئولیت معاونت آموزشی دبستان.

ج-  داشتن توانائی کاربرد روشهای مختلف تحقیق در تعلیم و تربیت دانش آموزان.

د-  داشتن مهارت در کاربرد اصول و فنون مدیریت آموزشی انش آموزان.

 

 

فهرست
فهرست 1
چکیده: 2
مقدمه: 3
ضرورت و توانایی 4
فرآینداجرایی : 8
اهداف اجرایی 9
نتیجه: 13
منابع: 14
 
 


  • پس از پرداخت موفق لینک دانلود هم نمایش داده می شود هم به ایمیل ارسال می گردد
  • ایمیل را بدون www وارد کنید و در صورت نداشتن این قسمت را خالی بگزارید
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خرید میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید گزارش تخلف

محصولات مرتبط
اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش تدریس

اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش تدریس

قیمت: 39,000 ريالکد فایل:32692
چکیده دانش آموزان امروزی دنبال چیزهای نو هستند و همگی نیاز به توجه دارند. وقتی به افکار، علایق، مهارت‌ها، مشکلات پنهان به عبارت دیگر بهداشت روانی دانش آموزی توجه نمی‌شود، انگیزهٔ تفکر و یادگیری را از دست می‌دهد. بنابراین با رعایت اصول اساسی بهداشت روانی، ایجاد جوی امن و به دور از هر گونه استرس، روش‌های تدریس، مدیریت کلاس و نوع تکالیف ارائه شده، باید طوری طراحی شوند که همگی از هر نوع شایستگی مورد توجه قرار گیرند. پژوهش...
اقدام پژوهی درمورد رفتارهای نامطلوب دانش آموزان در کلاس

اقدام پژوهی درمورد رفتارهای نامطلوب دانش آموزان در کلاس

قیمت: 39,000 ريالکد فایل:32691
چکیده دانش آموزان امروزی دنبال چیزهای نو هستند و همگی نیاز به توجه دارند. وقتی به افکار، علایق، مهارت‌ها، مشکلات پنهان به عبارت دیگر بهداشت روانی دانش آموزی توجه نمی‌شود، انگیزهٔ تفکر و یادگیری را از دست می‌دهد. بنابراین با رعایت اصول اساسی بهداشت روانی، ایجاد جوی امن و به دور از هر گونه استرس، روش‌های تدریس، مدیریت کلاس و نوع تکالیف ارائه شده، باید طوری طراحی شوند که همگی از هر نوع شایستگی مورد توجه قرار گیرند. پژوهش...
اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان سوم راهنمـایی

اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان سوم راهنمـایی

قیمت: 39,000 ريالکد فایل:32690
چکیده دانش آموزان امروزی دنبال چیزهای نو هستند و همگی نیاز به توجه دارند. وقتی به افکار، علایق، مهارت‌ها، مشکلات پنهان به عبارت دیگر بهداشت روانی دانش آموزی توجه نمی‌شود، انگیزهٔ تفکر و یادگیری را از دست می‌دهد. بنابراین با رعایت اصول اساسی بهداشت روانی، ایجاد جوی امن و به دور از هر گونه استرس، روش‌های تدریس، مدیریت کلاس و نوع تکالیف ارائه شده، باید طوری طراحی شوند که همگی از هر نوع شایستگی مورد توجه قرار گیرند. پژوهش...
تجربیات مدون نظم و انضباط

تجربیات مدون نظم و انضباط

قیمت: 39,000 ريالکد فایل:32689
مقدمه آموزش نظم به دانش آموزان بی نظم گرچه فرزندان برای والدین دوست داشتنی و عزیز هستند، اما گاهی اوقات بی نظمی آن ها می تواند عذاب آور باشد.جمع کردن کتاب ها، یادآوری برنامه درسی فردا، یادآوری انجام تکالیف شب و آماده کردن کیف مدرسه دغدغه والدین است.در اغلب خانه ها نگرانی والدین این است که اگر بی نظمی کودکان به همین روش ادامه پیدا کند، تا رسیدن کودکان به سن دبیرستان به یک دستیار تمام وقت نیاز باشد. سوالی که همه والدین می پرسند این...
نام ونام خانوادگي:


پست الکترونيکي:


عنوان:


پيام:


ارسال پيام به صورت شخصي
کد امنيتي:

برگزیده ها

  • 1
  • 2