منو
  1. آخرین فایل ها
  2. پرفروشترین فایل ها
  3. پربازدیدترین فایل ها
اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش تدریس

اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش تدریس

اقدام پژوهی درمورد رفتارهای نامطلوب دانش آموزان در کلاس

اقدام پژوهی درمورد رفتارهای نامطلوب دانش آموزان در کلاس

اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان سوم راهنمـایی

اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان سوم راهنمـایی

تجربیات مدون نظم و انضباط

تجربیات مدون نظم و انضباط

گروه محصول -> -> آموزش ابتدایی

گزارش تخصصی معلمان بررسی روش فراگیری کامل تر دانش آموزان با



قیمت: ۲۹۰۰۰ریال     تعداد صفحات: 14     کد محصول :7097      حجم فایل:29,44 KB      نوع فایل :rar



گزارش تخصصی معلمان بررسی روش فراگیری کامل تر دانش آموزان با الگوی تدریس و ارزشیابی انگیزشی

مختصری از گزارش تخصصی :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

گزارش تخصصی معلمان بررسی روش فراگیری کامل تر دانش آموزان با الگوی تدریس و ارزشیابی انگیزشی

چکیده

در این مجموعه سعی شده که نگاهی کوتاه و گذرا درارزشیابی کیفی یا توصیفی داشته باشیم و تلاش کرده ایم تابتوانیم همکارانی راکه بااین ارزشیابی آشنایی ندارندویاابزاروروشهارا نمیدانندتاحدّی یاری دهیم در این مباحث ابتدادرخصوص ارزشیابی واهداف آن اعتبارواهمیّت ارزشیابی سخن به میان آمدهدسته بندی ارزشیابی هاراداریم وباتوجه به اهمیت ارزشیابی تکوینیارتباط داشتن این ارزشیابی باارزشیابی توصیفی شده تا اهداف واهمیّت ارتباط آن بیان شودبعدازاین مواردبه بررسی ارزشیابی کمّی کیفی وتفاوت آنهاو ارزشیابی توصیفی و کاربرد وابزارهای آن صحبت شده و راهکارهای مناسب جهت چگونگی استفاده از ابزارها و نتایج حاصل از ارزشیابی توصیفی ارائه شده است.

مقدمه
دانشآموز بيانگيزه نه تنها رغبتي به درس خواندن ويادگيري نشان نميدهد بلكه با بيتفاوتي و بي توجهي خود چه بسا براي كاركردن دانشآموزان ديگر در كلاس نيز مزاحمت ايجادميكند دراين مورد، ضرب‌المثلي انگليسي وجود دارد كه ميگويد :شما ميتوانيد اسبي را كه تشنه است تا كنارآب بكشانيد اما نميتوانيد به نوشيدن آب وادارش كنيدمسئله انگيزش دردانشآموزان نيزهمين گونه است؛ يعني مابايددانشآموز را تشنه يادگيري كنيم؛ زيرا با اين كار خود او به دنبال يادگيري خواهدرفت .انگيزش عاملي است كه رفتار مشخصي را تحريك و هدايت ميكند و پاسخي است به اين سؤال كه اساس يادگيري علم چيست؟ روانشناسان براي انگيزش اهميت بيشتري نسبت به هوش قائل ميشوند. آنان انگيزش راحاصل عواملي مانندمشوّق‌ها، نيازهاي دروني كنجكاوي برانگيختگي وعلتهايي ميدانندكه فردبراي رويدادهاونتايج اعمال ميكند در اين طرح، به تاثیر انگیزش و درگیر نمودن دانش آموزان در تثبیت یادگیری و تدریس و همچنین  به عوامل بنيادين مؤثر بر انگيزه از قبيل فرهنگ، خانواده، معلم، ويژگيهاي يادگيرنده جوّكلاس ومتغيّرهاي آموزشي اشاره  ميشود. در پايان، برخي راهكارهاي ايجاد انگيزش در دانش آموزان بيان ميگردد.دانشآموزان با انگيزه به درس توجه كامل دارند؛ زيرا به آنچه گفته ميشود، علاقهمندند؛ انگيزه دروني دارند وفراينديادگيري راخوشايند مييابند. فراوان ميپرسند؛ در بحثهاي كلاسي شركت دارند؛ يادگيرندگان خود تنظيمي هستند 

فهرست مطالب
چکیده 2
مقدمه 3
متن کزارش 4
الگوي تدريس چيست؟ 4
تعريف روشهاي تدريس 5
انواع روشهاي تدريس 5
محاسن و محدوديتهاي روش نمايشي 6
روش آزمايشي (آزمايشگاهي) 7
محاسن و محدوديتهاي روش آزمايشي 8
روشهاي آموزش انفرادي 9
ارزشیابی کارنما 10
اهداف کارنما در سطح مدارس 11
قضاوت در مورد معتبر بودن ارزشیابی از طریق کارنما 11
نتیجه گیری 13
منابع و مآخذ 14
 
 
 
 


  • پس از پرداخت موفق لینک دانلود هم نمایش داده می شود هم به ایمیل ارسال می گردد
  • ایمیل را بدون www وارد کنید و در صورت نداشتن این قسمت را خالی بگزارید
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خرید میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید گزارش تخلف

محصولات مرتبط
اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش تدریس

اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش تدریس

قیمت: 39,000 ريال کد فایل:32692
چکیده دانش آموزان امروزی دنبال چیزهای نو هستند و همگی نیاز به توجه دارند. وقتی به افکار، علایق، مهارت‌ها، مشکلات پنهان به عبارت دیگر بهداشت روانی دانش آموزی توجه نمی‌شود، انگیزهٔ تفکر و یادگیری را از دست می‌دهد. بنابراین با رعایت اصول اساسی بهداشت روانی، ایجاد جوی امن و به دور از هر گونه استرس، روش‌های تدریس، مدیریت کلاس و نوع تکالیف ارائه شده، باید طوری طراحی شوند که همگی از هر نوع شایستگی مورد توجه قرار گیرند. پژوهش...
اقدام پژوهی درمورد رفتارهای نامطلوب دانش آموزان در کلاس

اقدام پژوهی درمورد رفتارهای نامطلوب دانش آموزان در کلاس

قیمت: 39,000 ريال کد فایل:32691
چکیده دانش آموزان امروزی دنبال چیزهای نو هستند و همگی نیاز به توجه دارند. وقتی به افکار، علایق، مهارت‌ها، مشکلات پنهان به عبارت دیگر بهداشت روانی دانش آموزی توجه نمی‌شود، انگیزهٔ تفکر و یادگیری را از دست می‌دهد. بنابراین با رعایت اصول اساسی بهداشت روانی، ایجاد جوی امن و به دور از هر گونه استرس، روش‌های تدریس، مدیریت کلاس و نوع تکالیف ارائه شده، باید طوری طراحی شوند که همگی از هر نوع شایستگی مورد توجه قرار گیرند. پژوهش...
اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان سوم راهنمـایی

اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان سوم راهنمـایی

قیمت: 39,000 ريال کد فایل:32690
چکیده دانش آموزان امروزی دنبال چیزهای نو هستند و همگی نیاز به توجه دارند. وقتی به افکار، علایق، مهارت‌ها، مشکلات پنهان به عبارت دیگر بهداشت روانی دانش آموزی توجه نمی‌شود، انگیزهٔ تفکر و یادگیری را از دست می‌دهد. بنابراین با رعایت اصول اساسی بهداشت روانی، ایجاد جوی امن و به دور از هر گونه استرس، روش‌های تدریس، مدیریت کلاس و نوع تکالیف ارائه شده، باید طوری طراحی شوند که همگی از هر نوع شایستگی مورد توجه قرار گیرند. پژوهش...
تجربیات مدون نظم و انضباط

تجربیات مدون نظم و انضباط

قیمت: 39,000 ريال کد فایل:32689
مقدمه آموزش نظم به دانش آموزان بی نظم گرچه فرزندان برای والدین دوست داشتنی و عزیز هستند، اما گاهی اوقات بی نظمی آن ها می تواند عذاب آور باشد.جمع کردن کتاب ها، یادآوری برنامه درسی فردا، یادآوری انجام تکالیف شب و آماده کردن کیف مدرسه دغدغه والدین است.در اغلب خانه ها نگرانی والدین این است که اگر بی نظمی کودکان به همین روش ادامه پیدا کند، تا رسیدن کودکان به سن دبیرستان به یک دستیار تمام وقت نیاز باشد. سوالی که همه والدین می پرسند این...
نام ونام خانوادگي:


پست الکترونيکي:


عنوان:


پيام:


ارسال پيام به صورت شخصي
کد امنيتي:

برگزیده ها

  • 1
  • 2