منو
  1. آخرین فایل ها
  2. پرفروشترین فایل ها
  3. پربازدیدترین فایل ها
اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش تدریس

اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش تدریس

اقدام پژوهی درمورد رفتارهای نامطلوب دانش آموزان در کلاس

اقدام پژوهی درمورد رفتارهای نامطلوب دانش آموزان در کلاس

اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان سوم راهنمـایی

اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان سوم راهنمـایی

تجربیات مدون نظم و انضباط

تجربیات مدون نظم و انضباط

گروه محصول -> -> آموزش ابتدایی

تجربیات مدون سرپرست بخش



قیمت: ۴۹۰۰۰ریال     تعداد صفحات: 50     کد محصول :7223      حجم فایل:82,98 KB      نوع فایل :rar



 


 

تجربیات مدون ارتقا حسابداری

« ویژه ارتقاء رتبه شغلی .......»

 

مختصری از تجربیات مدون :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

چکیده

وظیفه سرپرستی طی سالیان دراز دستخوش تغییرات چش مگیری شده است و امروزه، ضرورت وجود کارکنانی لای قتر و آموز شدیده، که توقعات بیشتر و بالاتری را برآورده سازند، سرپرستان را در زندگی شغلی با چالشی روزافزون روب هرو کردهاست. نظر به ای نکه سرپرستان کارآمد در ب هکار بردن مهار تهایخود میان توجه به کار و کسانی که کار را انجامم یدهند توازن ایجادم یکنند لازم است نحوة برخورد صحیح و مناسب در محیط کار را نیز فر اگیرند و نقش خود را در تضمین تداوم و استمرار حرکت بهر هوری در سازمان ب هخوبی ایفا کنند. سرپرستان خودمدیرانی هستند که در گردش فعالیت حسا بشدة خود نقش تعیی نکنند های دارند و ب هکار بردن واژة سرپرست نباید این قشر مدیران را از جامعة مدیریت کشورمان جدا کند. مخصوصاً اگر این رپرستی در مشاغل آموزشی و مربوط به تعلیم و تربیت باشد.

 

کلیدواژ هها: سرپرست بخش، هنرستان، جایگاه مدیریت، هنرآموز وهنرجو.

 

مقدمه

جایگاه سرپرست بخش در هنرستا نها کجاست و این پست از چه ویژگ یهایی برخوردار است؟ این سؤالی است که سعی شده در این مقاله به آن پرداخته شود. ابتدا برای این کار باید تعریفی متناسب ارائه داد. سرپرست کسی است که کار را از طریق دیگران به انجامم یرساند و مسئولیت رهبری و رفاه نیروی کار را هعهده دارد. سرپرست باید توانایی بهبود روش و تغییرپذیری در قسمت خود را داشته باشد. شغل اصلی سرپرست این است که هنرآموزان و هنرجویان مشغول به فعالیت در کارگا ههای هنرستا نها را، که در سطوح مختلف یک مکان اداری یا آموزشی قرار دارند، اداره کند.

گاهی تصورم یشود که سرپرست مانند سایر مدیران درو نسازمانی است و در واقع همان مدیر در سایه است، درحالیکه وظایف و جایگاه او، ب هطور یکه در سلسل همراتب سازما نها مشاهدهم یشود، کاملاً متفاوت است. البته گاهی اوقات مدیران، سرپرست را به مثابة یک فرد متخصص در روابط انسانیم ینگرند. از ای نرو، سرپرست به مسائل و فعالی تهای انسانی هنرستان نیز رسیدگی م یک‌اند و گاهی حلال مشکلاتم یشود. در این مرحله، سرپرست فردی حاشی هنشین نیست زیرا بخشی از وظایف اصلی ب هعهدة وی گذاشته شده است، ضمن ای نکه فرد اصلی آن محیط نیز ب هشمار نم یآید. مسئولی تهای سرپرست: ب هطور کلی سرپرست، در برابر مدیران، هنرآموزان، هنرجویان، سایر سرپرس تها، کار و محیط کار، مسئولی تهای متعددی به شرح زیر دارد: مسئولیت نسبت به مدیران: ارائة گزارش کار به مدیران مافوق، ایجاد هماهنگی، پیشبرد کارد ب همنظور حصول اطمینان از انجاماهداف، برنام هها و سیاس تهایی که مدیریت دربارة آ نها تصمیم گرفته است. مسئولیت نسب تبه کارکنان (افراد تحت سرپرستی): آموزش، حفاظت در برابر خطرات، هدایت و راهنمایی افراد، ایجاد نظم و هماهنگی، رهبری کار گروهی، ایجاد انگیزه، تغییر و تحول و...مسئولیت نسبت به سایر سرپرستان: حصول اطمینان از کار گروهی با دیگر سرپرستان و توجه به اهداف سازمان در سطحی بالاتر از اهداف قسمت یا بخش. مسئولیت نسبت به کار انجام شده: کمیت (مقدار) کار، کیفیت) مرغوبیت) کار و رعایت استانداردهای زمانی کار. مسئولیت نسبت به محیط کار: 1. ایجاد نظم و ترتیب، 2 نگ هداری صحیح ماشی نآلات، وسایل کارگاهی و سخ تافزاری و 3 نظارت بر اجرای نظافت کارگا هها و محل تدریس هنرآموزان درساعات کار عملی. یکی از مزایای سازمان بر مبنای وظیفه، ایجاد حوز ههای قوی و تخصصی در سازمان است. به همین جهت از طریق تقسیم وظیفه، در سازمان گرو ههای تخصصی مشابهی در قالب واحدهای خاص ب هوجود م یآیند و ای نچنین نیروهای فنی مجتمعم یشوند. ارتقای سطح تخصصی مزیتی است که ب های نترتیب در این نوع سازما ندهی ب هوجود م یآید. مزیت دیگر این نوع سازمان بازدهی بالای آن در کارهای معمولی و ثابت است. اما اگر محیط سازمان و نیازهایی که فعالیت سازمان معطوف به رفع آ نه است تغییر کند، این نوع سازمان انعطاف لازم نخواهد داشت و نم یتواند سریعاً خود را با تغییرات تطبیق دهد.

ارتباط مؤثر سرپرست با هنرآموزان وهنرجویان

 

سرپرست برای ای نکه بتواند با هنرآموزان و هنرجویان در هنرستا نها ارتباط مؤثری برقرار کند این ویژگ یها را باید داشته باشد: اخلاق خوب، روحیة باز، خند هروی‌ای، توجه داشتن و احترام گذاشتن به شغل و کارمندان، با گشاد هروی‌ای به مشکلات زیرمجموعه گوش دادن، دوست بودن و گوش دادن به انتقادات هنرآموزان و حرف زدن متناسب با شأن آ نها. بنابراین، ارتباط بین سرپرست فنی یک هنرستان و هنرآموزان یک ارتباط دوطرفه است و در این نوع ارتباط اولاً سرپرست فنی صبورانه به مشکلات شخص و انتقادات کاری شخص خوب گوشم یدهد و ثانیاً در پاسخ باید مطمئن شود که هنرآموز و هنرجو مطالب گفته شده را به خوبی دریافته است.کوشش در ایجاد روح تعاون و همکاری اسلامی و ایجاد جوّ تفاهم بین هنرآموزان و کارکنان بخش

 

جایگاه سرپرست در وظایف مدیریتی

 

از دیدگاه سرپرست، هریک از چهار وظیفة مدیریتی برنام هریزی، سازما ندهی، فعا لسازی و کنترل مفهوم خاصی دارند. اگر بخواهیم این چهار وظیفة مدیریتی را در شرح وظایف یک سرپرست بخش فنی تحلیل و بازیابی کنیم باید مطرح کنیم که سرپرست بخش درهنرستان در جایگاه کاری زیر قرارم یگیرد: تقسیم برنامة عملی و دروس تخصصی بخش بین هنرآموزان، با توجه به برنامة کلی هنرستان و کوشش جهت بهبود برنام ههای

آموزشی.

فهرست
چکیده 2
کلیدواژ هها: 2
مقدمه 2
ارتباط مؤثر سرپرست با هنرآموزان وهنرجویان 5
جایگاه سرپرست در وظایف مدیریتی 5
عوامل مؤثر در یادگیری 8
ارزیابی کلاس درس 13
یادگیری عمیق 15
ماهیت مطالب مورد یادگیری 22
یادگیری برنامه ریزی شده 26
مدیریت کلاس در مقابل یادگیری فعال 45
موانع و راهکارها 48
نتیجه گیری 50
منابع 50
 


  • پس از پرداخت موفق لینک دانلود هم نمایش داده می شود هم به ایمیل ارسال می گردد
  • ایمیل را بدون www وارد کنید و در صورت نداشتن این قسمت را خالی بگزارید
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خرید میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید گزارش تخلف

محصولات مرتبط
اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش تدریس

اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش تدریس

قیمت: 39,000 ريال کد فایل:32692
چکیده دانش آموزان امروزی دنبال چیزهای نو هستند و همگی نیاز به توجه دارند. وقتی به افکار، علایق، مهارت‌ها، مشکلات پنهان به عبارت دیگر بهداشت روانی دانش آموزی توجه نمی‌شود، انگیزهٔ تفکر و یادگیری را از دست می‌دهد. بنابراین با رعایت اصول اساسی بهداشت روانی، ایجاد جوی امن و به دور از هر گونه استرس، روش‌های تدریس، مدیریت کلاس و نوع تکالیف ارائه شده، باید طوری طراحی شوند که همگی از هر نوع شایستگی مورد توجه قرار گیرند. پژوهش...
اقدام پژوهی درمورد رفتارهای نامطلوب دانش آموزان در کلاس

اقدام پژوهی درمورد رفتارهای نامطلوب دانش آموزان در کلاس

قیمت: 39,000 ريال کد فایل:32691
چکیده دانش آموزان امروزی دنبال چیزهای نو هستند و همگی نیاز به توجه دارند. وقتی به افکار، علایق، مهارت‌ها، مشکلات پنهان به عبارت دیگر بهداشت روانی دانش آموزی توجه نمی‌شود، انگیزهٔ تفکر و یادگیری را از دست می‌دهد. بنابراین با رعایت اصول اساسی بهداشت روانی، ایجاد جوی امن و به دور از هر گونه استرس، روش‌های تدریس، مدیریت کلاس و نوع تکالیف ارائه شده، باید طوری طراحی شوند که همگی از هر نوع شایستگی مورد توجه قرار گیرند. پژوهش...
اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان سوم راهنمـایی

اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان سوم راهنمـایی

قیمت: 39,000 ريال کد فایل:32690
چکیده دانش آموزان امروزی دنبال چیزهای نو هستند و همگی نیاز به توجه دارند. وقتی به افکار، علایق، مهارت‌ها، مشکلات پنهان به عبارت دیگر بهداشت روانی دانش آموزی توجه نمی‌شود، انگیزهٔ تفکر و یادگیری را از دست می‌دهد. بنابراین با رعایت اصول اساسی بهداشت روانی، ایجاد جوی امن و به دور از هر گونه استرس، روش‌های تدریس، مدیریت کلاس و نوع تکالیف ارائه شده، باید طوری طراحی شوند که همگی از هر نوع شایستگی مورد توجه قرار گیرند. پژوهش...
تجربیات مدون نظم و انضباط

تجربیات مدون نظم و انضباط

قیمت: 39,000 ريال کد فایل:32689
مقدمه آموزش نظم به دانش آموزان بی نظم گرچه فرزندان برای والدین دوست داشتنی و عزیز هستند، اما گاهی اوقات بی نظمی آن ها می تواند عذاب آور باشد.جمع کردن کتاب ها، یادآوری برنامه درسی فردا، یادآوری انجام تکالیف شب و آماده کردن کیف مدرسه دغدغه والدین است.در اغلب خانه ها نگرانی والدین این است که اگر بی نظمی کودکان به همین روش ادامه پیدا کند، تا رسیدن کودکان به سن دبیرستان به یک دستیار تمام وقت نیاز باشد. سوالی که همه والدین می پرسند این...
نام ونام خانوادگي:


پست الکترونيکي:


عنوان:


پيام:


ارسال پيام به صورت شخصي
کد امنيتي:

برگزیده ها

  • 1
  • 2