منو
  1. آخرین فایل ها
  2. پرفروشترین فایل ها
  3. پربازدیدترین فایل ها
اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش تدریس

اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش تدریس

اقدام پژوهی درمورد رفتارهای نامطلوب دانش آموزان در کلاس

اقدام پژوهی درمورد رفتارهای نامطلوب دانش آموزان در کلاس

اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان سوم راهنمـایی

اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان سوم راهنمـایی

تجربیات مدون نظم و انضباط

تجربیات مدون نظم و انضباط

گروه محصول -> -> آموزش ابتدایی

تجربیات مدون ارتقا شغلی با آموزگار چند پایه



قیمت: ۴۹۰۰۰ریال     تعداد صفحات: 70     کد محصول :7194      حجم فایل:75,75 KB      نوع فایل :rar



تجربیات مدون ادبیات فارسی در سند تحول بنیادین و روش تدریس ادبیات فارسی

« ویژه ارتقاء رتبه شغلی .......»

 

مختصری از تجربیات مدون :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

مقدمه

 

 اینجانب  فاروق ضعیفی دارای مدرک -------- با ۲۳ سال سابقه خدمت به عنوان آموزگار چند پایه در آموزش وپرورش که امسال هم به عنوان آموزگار در یکی از مدارس ابتدایی پسرانه آموزش وپرورش شهرستان قشم به نام مدرسه ابتدایی ------- واقع دربخش ------ که تعداد دانش اموزان این مدرسه ------نفر مشغول به خدمت هستم. در دوره ابتدایی کلاسی را که با حضور دانش آموزان 2 یا چند پایهٔ تحصیلی و با تدریس یک معلم در یک اتاق درس تشکیل و اداره می‌شود، کلاس چند پایه می‌نامند. با توجه به این که دوره ابتدایی 5 پایه است، بسته به شرایط مختلف و جمعیت فراگیران این کلاس‌ها حداقل 2 پایه و حداکثر 5 پایه‌اند و اهمیت تشکیل این کلاس‌ها به دلیل تشکیل آن‌ها بر می‌گردد که از جملهٔ آن‌ها می‌توان به این نکته اشاره کرد که با توجه به کاهش جمعیت کودکان لازم التعلیم بخصوص در روستاها و مناطق کم جمعیت و از طرف دیگر ضرورت تحصیل آن‌ها، لازم است که کودکان محصل در پایه‌های مختلف در یک کلاس و در کنار هم و توسط یک معلم تربیت شده و آموزش ببینند.

ارزیابی عمومی

شرح وظايف

 شاغل اين پست زير نظر مدير مدرسه بشرح زير انجام وظيفه مي نمايد :

ـ كوشش و اهتمام در بوجود آوردن محيطي كاملاً آموزنده و پرورش دهنده در كلاس منطبق با موازين و معيارهاي اسلامي بطوريكه زمينه شكوفا شدن استعدادهاي فطري و خدادادي دانش آموزان از هر جهت فراهم باشد .

ـ كوشش در ايجاد روحيه نظم و تربيت و دقت و همكاري و تعاون در دانش آموزان و علاقمند نمودن آنان به تحقيق و تفحص .

ـ اجراي برنامه هاي آموزشي ـ پرورشي مصوب  تدريس بموقع كليه مواد برنامه طبق جدول ساعت كارهفتگي و با زمان بندي سالانه و اهتمام در بهبود كيفيت آموزشي از طريق بكار گرفتن شيوه ها و روشهاي جديدي تدريس با استفاده از وسايل كمك آموزشي و تهيه طرح درس .

ـ فراهم كردن موجبات ارزشيابي بموقع از پيشرفت تحصيلي دانش آموزان و تجزيه و تحليل نتايج آنان و شناسائي علل پيشرفت يا عدم پيشرفت تحصيلي و سعي در تقويت نقاط قوت و اتخاذ تدابير لازم جهت رفع نقاط ضعف يادگيري دانش آموزان .

ـ انجام ارزشيابي هاي تشخيصي ، تدريجي و پاياني برابرآئين نامه ها و دستورالعمل هاي مربوط .

 

 

ـ دقت در برگزاري امتحانات شفاهي و عملي دانش آموزان .

ـ تصحيح دقيق اوراق امتحانات دانش آموزان اعم از داخلي يا نهائي برحسب مورد برابر دستورالعمل هاي صادره از سوي آموزش و پرورش .

ـ رسيدگي مستمر به تكاليف دانش آموزان و سعي در حسن خط و بهبود كار آنان .

ـ تبادل نظر با معلمان و مشاوران راهنما و شركت در شوراهاي آموزشي ـ پرورشي مدرسه و گردهمائي ها و دوره هاي كارآموزي و ارائه پيشنهادهاي لازم .

ـ شرك فعالانه در گروههاي آموزشي مربوط و تبادل نظر با ساير كاركنان در اجراي بهتر برنامه هاي درسي و ارائه پيشنهادهاي لازم .

ـ پيشنهادهاي لازم در مورد برنامه هاي درسي پرورشي ، روشها و وسايل و اجراي مصوبات شوراها در حدود مقررات مربوط .

ـ همكاري و تبادل نظر با اولياء دانش آموزان در موارد لازم بمنظور آگاهي از وضع رفتار و تحصيلات دانش آموزان و راهنمائي خانواده ها براي چاره جوئي دشورايها و مسائل تحصيلي دانش آموزان با اطلاع مدير مدرسه .

ـ رسيدگي مرتب به كيفيت پيشرفت تحصيلي دانش آموزان و ثبت نمرات آنان براساس مفاد آئين نامه امتحانات انجام آزمايشها و كارهاي علمي لازم با توجه به محتواي كتب درسي مربوط .

 

 

ـ ثبت خلاصه اي از آزمايشهاي انجام شده و نتايج آن توسط دانش آموزان يا معلم در دفتر مربوط .

ـ دقت و مراقبت در وضع پوشش دانش آموزان و تذكر مطالب لازم به آنان در اين زمينه .

ـ شركت فعال در جلسات شوراي معلمان و اظهار نظر و ارائه پيشنهادهاي لازم .

ـ توجه به تفاوت هاي فردي دانش آموزان و توجه لازم موردي به دانش آموزاني كه در يادگيري نارسائيهايي دارند و يا ديرآموز هستند .

ـ سعي در شناسائي ناهنجاريهاي رفتاري و نارسائيهاي اخلاقي و مشكلات خانوادگي دانش آموزان و همكاري با مدير و ديگر مسئولين و اولياء در جهت اصلاح و رفع مشكل آنان .

ـ همكاري و معاضدت با مدير و معاون و ساير معلمان مدرسه در اجراي ضوابط و مقررات دستورالعملها و بخشنامه ها .

ـ همكاري و مساعدت لازم با مسئولين و حضور بموقع در مدرسه در جريان برگزاري امتحانات .

ـ رسيدگي مرتب به حضور و غياب دانش آموزان و ارائه گزارشهاي لازم به اولياء مدرسه .

ـ ورود به كلاس قبل از دانش آموزان و خروج از كلاس بعد از آنان و عنداللزوم همكاري با معاونت مدرسه براي مراقبت از دانش آموزان در ساعات تفريح .

ـ حضور در جلسات برگزاري امتحانات داخلي و نهائي به عنوان مراقبت يا ناظر ، يا مسئول حوزه يا برحسب مسئوليتي كه طبق دستورالعمل هاي صادره از سوي آموزش و پرورش به وي محول ميگردد .

ـ همكاري در تشكيل و تنظيم پرونده هاي تحصيلي دانش آموزان .

ـ انتقال و ثبت نمرات امتحاني در ليست معلم و كنترل آن و تحويل بموقع به مدير مدرسه پس از امضاء .

ـ انجام ساير امور ارجاعي مربوط .



  • پس از پرداخت موفق لینک دانلود هم نمایش داده می شود هم به ایمیل ارسال می گردد
  • ایمیل را بدون www وارد کنید و در صورت نداشتن این قسمت را خالی بگزارید
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خرید میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید گزارش تخلف

محصولات مرتبط
اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش تدریس

اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش تدریس

قیمت: 39,000 ريال کد فایل:32692
چکیده دانش آموزان امروزی دنبال چیزهای نو هستند و همگی نیاز به توجه دارند. وقتی به افکار، علایق، مهارت‌ها، مشکلات پنهان به عبارت دیگر بهداشت روانی دانش آموزی توجه نمی‌شود، انگیزهٔ تفکر و یادگیری را از دست می‌دهد. بنابراین با رعایت اصول اساسی بهداشت روانی، ایجاد جوی امن و به دور از هر گونه استرس، روش‌های تدریس، مدیریت کلاس و نوع تکالیف ارائه شده، باید طوری طراحی شوند که همگی از هر نوع شایستگی مورد توجه قرار گیرند. پژوهش...
اقدام پژوهی درمورد رفتارهای نامطلوب دانش آموزان در کلاس

اقدام پژوهی درمورد رفتارهای نامطلوب دانش آموزان در کلاس

قیمت: 39,000 ريال کد فایل:32691
چکیده دانش آموزان امروزی دنبال چیزهای نو هستند و همگی نیاز به توجه دارند. وقتی به افکار، علایق، مهارت‌ها، مشکلات پنهان به عبارت دیگر بهداشت روانی دانش آموزی توجه نمی‌شود، انگیزهٔ تفکر و یادگیری را از دست می‌دهد. بنابراین با رعایت اصول اساسی بهداشت روانی، ایجاد جوی امن و به دور از هر گونه استرس، روش‌های تدریس، مدیریت کلاس و نوع تکالیف ارائه شده، باید طوری طراحی شوند که همگی از هر نوع شایستگی مورد توجه قرار گیرند. پژوهش...
اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان سوم راهنمـایی

اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان سوم راهنمـایی

قیمت: 39,000 ريال کد فایل:32690
چکیده دانش آموزان امروزی دنبال چیزهای نو هستند و همگی نیاز به توجه دارند. وقتی به افکار، علایق، مهارت‌ها، مشکلات پنهان به عبارت دیگر بهداشت روانی دانش آموزی توجه نمی‌شود، انگیزهٔ تفکر و یادگیری را از دست می‌دهد. بنابراین با رعایت اصول اساسی بهداشت روانی، ایجاد جوی امن و به دور از هر گونه استرس، روش‌های تدریس، مدیریت کلاس و نوع تکالیف ارائه شده، باید طوری طراحی شوند که همگی از هر نوع شایستگی مورد توجه قرار گیرند. پژوهش...
تجربیات مدون نظم و انضباط

تجربیات مدون نظم و انضباط

قیمت: 39,000 ريال کد فایل:32689
مقدمه آموزش نظم به دانش آموزان بی نظم گرچه فرزندان برای والدین دوست داشتنی و عزیز هستند، اما گاهی اوقات بی نظمی آن ها می تواند عذاب آور باشد.جمع کردن کتاب ها، یادآوری برنامه درسی فردا، یادآوری انجام تکالیف شب و آماده کردن کیف مدرسه دغدغه والدین است.در اغلب خانه ها نگرانی والدین این است که اگر بی نظمی کودکان به همین روش ادامه پیدا کند، تا رسیدن کودکان به سن دبیرستان به یک دستیار تمام وقت نیاز باشد. سوالی که همه والدین می پرسند این...
نام ونام خانوادگي:


پست الکترونيکي:


عنوان:


پيام:


ارسال پيام به صورت شخصي
کد امنيتي:

برگزیده ها

  • 1
  • 2