منو
  1. آخرین فایل ها
  2. پرفروشترین فایل ها
  3. پربازدیدترین فایل ها
اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش تدریس

اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش تدریس

اقدام پژوهی درمورد رفتارهای نامطلوب دانش آموزان در کلاس

اقدام پژوهی درمورد رفتارهای نامطلوب دانش آموزان در کلاس

اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان سوم راهنمـایی

اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان سوم راهنمـایی

تجربیات مدون نظم و انضباط

تجربیات مدون نظم و انضباط

فروشگاه فایل

گروه محصول -> مدیریت کلیه رشته ها

خلاصه ای از کتاب استراتژی قیمت گذاری



قیمت: ۴۹۰۰۰ریال     تعداد صفحات: 32     کد محصول :7276      حجم فایل:453,82 KB      نوع فایل :rar



لاصه ای از کتاب استراتژی قیمت گذاری
 
Pricing with confidence
 
10 قانون برتر
 
نویسندگان:رید هولدن و مارک برتون
 
 
نويسندگان اين كتاب براي رها شدن از اين دور باطل و مضر و رسيدن به سود معقول كه هدف هر كسب و كاري است 10 قانون قيمت گذاري مطرح مي كنند كه با بكار بردن آنها مي توانيد با اطمينان محصول (كالا يا خدمت) خود را قيمت گذاري كنيد و به سود معقولي دست يابيد. اين قوانين عبارتند از:
 
 
1-      عادت تخفيف را با كمي غرور جايگزين كنيد
2-      ارزش ارايه شده به مشتري خود را بشناسيد
3-      يكي از سه استراتژي ساده قيمت گذاري را بكار ببريد
4-      با مشتريان خود بهتر بازي كنيد
5-      براي افزايش سود قيمت گذاري كنيد
6-      براي رشد و افزايش انعطاف پذيري در مذاكره بر محصولات و خدمات خود بيافزاييد
7-      رقباي خود را مجبور كنيد نسبت به قيمت هاي شما واكنش نشان دهند
8-      ستون فقرات فروش خود را تشكيل دهيد
9-      گام هاي آساني براي حركت تدريجي از قيمت گذاري مبني بر هزينه به سمت قيمت گذاري مبني بر ارزش برداريد
10-  با اطمينان قيمت گذاري كنيد و بياد داشته باشيد كه شما چه كسي هستيد

نويسندگان اين كتاب براي رها شدن از اين دور باطل و مضر و رسيدن به سود معقول كه هدف هر كسب و كاري است 10 قانون قيمت گذاري مطرح مي كنند كه با بكار بردن آنها مي توانيد با اطمينان محصول (كالا يا خدمت) خود را قيمت گذاري كنيد و به سود معقولي دست يابيد. اين قوانين عبارتند از:

 

 

1-      عادت تخفيف را با كمي غرور جايگزين كنيد

2-      ارزش ارايه شده به مشتري خود را بشناسيد

3-      يكي از سه استراتژي ساده قيمت گذاري را بكار ببريد

4-      با مشتريان خود بهتر بازي كنيد

5-      براي افزايش سود قيمت گذاري كنيد

6-      براي رشد و افزايش انعطاف پذيري در مذاكره بر محصولات و خدمات خود بيافزاييد

7-      رقباي خود را مجبور كنيد نسبت به قيمت هاي شما واكنش نشان دهند

8-      ستون فقرات فروش خود را تشكيل دهيد

9-      گام هاي آساني براي حركت تدريجي از قيمت گذاري مبني بر هزينه به سمت قيمت گذاري مبني بر ارزش برداريد

10-  با اطمينان قيمت گذاري كنيد و بياد داشته باشيد كه شما چه كسي هستيد

محصولات مرتبط
مقاله مهارتهای سه گانه مدیریت

مقاله مهارتهای سه گانه مدیریت

قیمت: 49,000 ريالکد فایل:32442
چکیده در این مقاله تعریف اهمیت و پیشینه روابط انسانی ، مهارتهای سه گانه مدیریت ، نقش مدیر در برقراری این ارتباط ، حفظ و اعتدال آن ، نکات مهم موانع روابط انسانی و ارائه راه کارهای آن به طور خلاصه مورد بررسی قرار گرفته است.  مقدمه: امروز محیط های کاری به سرعت قابل توجهی در حال تغییر و تحول اند و به همین علت یک مدیر اثر بخش علاوه بر نظم و انضباط ، باید از مهارت بسیار زیادی در درک نیازهای اولیه افراد و رفتار آنها در محیط کار برخوردار...
خلاصه کتاب مدیریت تکنولوژی طارق خلیل

خلاصه کتاب مدیریت تکنولوژی طارق خلیل

قیمت: 49,000 ريالکد فایل:31870
خلاصه کتاب درس مدیریت تکنولوژی و نوآوری (طارق...
خلاصه کتاب مدیریت تکنولوژی و نوآوری

خلاصه کتاب مدیریت تکنولوژی و نوآوری

قیمت: 49,000 ريالکد فایل:31869
  خلاصه کتاب درس مدیریت تکنولوژی و نوآوری (ملیسا...
خلاصه کتاب مدیریت تکنولوژی طارق خلیل (پاورپوینت)

خلاصه کتاب مدیریت تکنولوژی طارق خلیل (پاورپوینت)

قیمت: 49,000 ريالکد فایل:31868
  فایل پاورپوینت درسنامه مربوط به مدیریت تکنولوِژی    منبع این فایل کتاب مدیریت تکنولوژی طارق خلیل میباشد.       خلاصه کتاب مدیریت تکنولوژی طارق خلیل...
نام ونام خانوادگي:


پست الکترونيکي:


عنوان:


پيام:


ارسال پيام به صورت شخصي
کد امنيتي:

برگزیده ها

  • 1
  • 2