قیمت: ۴۹۰۰۰ریال
تعداد صفحات: 32
کد محصول :7276
حجم فایل:453,82 KB
نوع فایل :rar
لاصه ای از کتاب استراتژی قیمت گذاری
Pricing with confidence
10 قانون برتر
نویسندگان:رید هولدن و مارک برتون
نويسندگان اين كتاب براي رها شدن از اين دور باطل و مضر و رسيدن به سود معقول كه هدف هر كسب و كاري است 10 قانون قيمت گذاري مطرح مي كنند كه با بكار بردن آنها مي توانيد با اطمينان محصول (كالا يا خدمت) خود را قيمت گذاري كنيد و به سود معقولي دست يابيد. اين قوانين عبارتند از:
1- عادت تخفيف را با كمي غرور جايگزين كنيد
2- ارزش ارايه شده به مشتري خود را بشناسيد
3- يكي از سه استراتژي ساده قيمت گذاري را بكار ببريد
4- با مشتريان خود بهتر بازي كنيد
5- براي افزايش سود قيمت گذاري كنيد
6- براي رشد و افزايش انعطاف پذيري در مذاكره بر محصولات و خدمات خود بيافزاييد
7- رقباي خود را مجبور كنيد نسبت به قيمت هاي شما واكنش نشان دهند
8- ستون فقرات فروش خود را تشكيل دهيد
9- گام هاي آساني براي حركت تدريجي از قيمت گذاري مبني بر هزينه به سمت قيمت گذاري مبني بر ارزش برداريد
10- با اطمينان قيمت گذاري كنيد و بياد داشته باشيد كه شما چه كسي هستيد
نويسندگان اين كتاب براي رها شدن از اين دور باطل و مضر و رسيدن به سود معقول كه هدف هر كسب و كاري است 10 قانون قيمت گذاري مطرح مي كنند كه با بكار بردن آنها مي توانيد با اطمينان محصول (كالا يا خدمت) خود را قيمت گذاري كنيد و به سود معقولي دست يابيد. اين قوانين عبارتند از:
1- عادت تخفيف را با كمي غرور جايگزين كنيد
2- ارزش ارايه شده به مشتري خود را بشناسيد
3- يكي از سه استراتژي ساده قيمت گذاري را بكار ببريد
4- با مشتريان خود بهتر بازي كنيد
5- براي افزايش سود قيمت گذاري كنيد
6- براي رشد و افزايش انعطاف پذيري در مذاكره بر محصولات و خدمات خود بيافزاييد
7- رقباي خود را مجبور كنيد نسبت به قيمت هاي شما واكنش نشان دهند
8- ستون فقرات فروش خود را تشكيل دهيد
9- گام هاي آساني براي حركت تدريجي از قيمت گذاري مبني بر هزينه به سمت قيمت گذاري مبني بر ارزش برداريد
10- با اطمينان قيمت گذاري كنيد و بياد داشته باشيد كه شما چه كسي هستيد
چکیده در این مقاله تعریف اهمیت و پیشینه روابط انسانی ، مهارتهای سه گانه مدیریت ، نقش مدیر در برقراری این ارتباط ، حفظ و اعتدال آن ، نکات مهم موانع روابط انسانی و ارائه راه کارهای آن به طور خلاصه مورد بررسی قرار گرفته است. مقدمه: امروز محیط های کاری به سرعت قابل توجهی در حال تغییر و تحول اند و به همین علت یک مدیر اثر بخش علاوه بر نظم و انضباط ، باید از مهارت بسیار زیادی در درک نیازهای اولیه افراد و رفتار آنها در محیط کار برخوردار...