چکیده: پژوهش نشان داده است که عامل بسیاری از موارد اضطراب در دانش آموزان در جو عمومی مدرسه و کلاس درس است که با اصلاح روش تدریس، در ارزیابی و ارزشیابی قابل تضعیف میباشد. و اما پژوهش حاضر در مورد فاطمه دانش آموز پایه سوم راهنمایی است که دچار اضطراب در کلاس و به خصوص در درس ریاضی است که پس ازبرخورد با این مسئله به جمع آوری اطلاعات از منابع گوناگون و استفاده از تجربیات افراد متخصص پرداخته و بعد آنها را مورد تجزیه و...
مقدمه روشهاي تدريس ما ضمن معرفي دو تا الگو كه اشاره كرديم هر كدام ويژگي خاص خودشان راندارند و هركدام معايب و محاسن خاص خود را دارند.الگوي پيش سازمان يافته معلم مدار است . و شاگردان چندان اختياري ندارند معمولاً بچه ها رديف مينشينند. تعامل در كلاس كم و منبع محدود است. در الگو دوم اين محدوديت در تعامل وجود داشت روش و متولوژي ياد ميگرفتند، ولي گفتيد ، زمان جائز اهميت است و مهارت معلم خيلي مهم اس و نميشود خيلي افقي در سطح و سيع روي...
مقدمه روشهاي تدريس ما ضمن معرفي دو تا الگو كه اشاره كرديم هر كدام ويژگي خاص خودشان راندارند و هركدام معايب و محاسن خاص خود را دارند.الگوي پيش سازمان يافته معلم مدار است . و شاگردان چندان اختياري ندارند معمولاً بچه ها رديف مينشينند. تعامل در كلاس كم و منبع محدود است. در الگو دوم اين محدوديت در تعامل وجود داشت روش و متولوژي ياد ميگرفتند، ولي گفتيد ، زمان جائز اهميت است و مهارت معلم خيلي مهم اس و نميشود خيلي افقي در سطح و سيع روي...
مقدمه روشهاي تدريس ما ضمن معرفي دو تا الگو كه اشاره كرديم هر كدام ويژگي خاص خودشان راندارند و هركدام معايب و محاسن خاص خود را دارند.الگوي پيش سازمان يافته معلم مدار است . و شاگردان چندان اختياري ندارند معمولاً بچه ها رديف مينشينند. تعامل در كلاس كم و منبع محدود است. در الگو دوم اين محدوديت در تعامل وجود داشت روش و متولوژي ياد ميگرفتند، ولي گفتيد ، زمان جائز اهميت است و مهارت معلم خيلي مهم اس و نميشود خيلي افقي در سطح و سيع روي...
مقدمه روشهاي تدريس ما ضمن معرفي دو تا الگو كه اشاره كرديم هر كدام ويژگي خاص خودشان راندارند و هركدام معايب و محاسن خاص خود را دارند.الگوي پيش سازمان يافته معلم مدار است . و شاگردان چندان اختياري ندارند معمولاً بچه ها رديف مينشينند. تعامل در كلاس كم و منبع محدود است. در الگو دوم اين محدوديت در تعامل وجود داشت روش و متولوژي ياد ميگرفتند، ولي گفتيد ، زمان جائز اهميت است و مهارت معلم خيلي مهم اس و نميشود خيلي افقي در سطح و سيع روي...
چکیده گزارش: استفاده از رایانه تحول عظیمی در مسیر علم داشته است یکی از رشتههای مطابق با رایانه که امروزه استفاده و کاربرد زیادی در انجام کارهای گرافیکی و تصویری دارد رشته تصویر سازی کامپیوتر میباشد. هنر تصویر سازی از شاخههای هنرهای کاربردی میباشد که تصویرگر برای بیان ایدهها و ادراک خود از عناصر تجسمی به بهترین نحو سود میجوید که هنر آموز و هنر جو را به سوی خلاقیت سوق میدهد و یکی از رشتههای تحصیلی در رشته کار...
چکیده گزارش: استفاده از رایانه تحول عظیمی در مسیر علم داشته است یکی از رشتههای مطابق با رایانه که امروزه استفاده و کاربرد زیادی در انجام کارهای گرافیکی و تصویری دارد رشته تصویر سازی کامپیوتر میباشد. هنر تصویر سازی از شاخههای هنرهای کاربردی میباشد که تصویرگر برای بیان ایدهها و ادراک خود از عناصر تجسمی به بهترین نحو سود میجوید که هنر آموز و هنر جو را به سوی خلاقیت سوق میدهد و یکی از رشتههای تحصیلی در رشته کار...
چکیده گزارش: استفاده از رایانه تحول عظیمی در مسیر علم داشته است یکی از رشتههای مطابق با رایانه که امروزه استفاده و کاربرد زیادی در انجام کارهای گرافیکی و تصویری دارد رشته تصویر سازی کامپیوتر میباشد. هنر تصویر سازی از شاخههای هنرهای کاربردی میباشد که تصویرگر برای بیان ایدهها و ادراک خود از عناصر تجسمی به بهترین نحو سود میجوید که هنر آموز و هنر جو را به سوی خلاقیت سوق میدهد و یکی از رشتههای تحصیلی در رشته کار...