منو
  1. آخرین فایل ها
  2. پرفروشترین فایل ها
  3. پربازدیدترین فایل ها
اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش تدریس

اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش تدریس

اقدام پژوهی درمورد رفتارهای نامطلوب دانش آموزان در کلاس

اقدام پژوهی درمورد رفتارهای نامطلوب دانش آموزان در کلاس

اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان سوم راهنمـایی

اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان سوم راهنمـایی

تجربیات مدون نظم و انضباط

تجربیات مدون نظم و انضباط

گروه محصول:روانشناسی،علوم تربیتی، مشاوره

بررسی ارتباط بين خلاقيت مديران وپویایی در محيط آموزشی



قیمت: ۳۰۰۰۰ریال     تعداد صفحات: 23    



چکیده

 هر محیط آموزشی دارای جوی است که ممکن است آن محیط را سرد، خشک، غیرقابل اعتماد، ترس‌آور و یا گرم، صمیمی، قابل انعطاف و حمایت کننده سازد.‌هرچه جو سازمان مثبت‌تر باشد، برقراری ارتباط و روابط انسانی آسان‌تر خواهد بود.‌بالعکس جوهای بسته، ترس‌آور و یا منفی سبب بی‌اعتمادی، جدایی و نفرت افراد از هم می‌‌شود.‌محیط زندگی انسان نقشی اساسی در احساس خوشبختی و یا تیره بختی او دارد.

      اگر محیطی بتواند به فرد اعتماد به نفس بدهد و بروز استعدادها و احساسات او را ممکن سازد و در نهایت بتواند زمینه‌های دستیابی به نیازهای فرد را امکان‌پذیر سازد، افراد احساس شادی و خوشبختی خواهند کرد.‌ خلاقیت موضوعی غریب و نا آشنا نیست که برای وجود آن نیاز به استدلال باشد. خلاقیت به عنوان استعدادی قدرتمند در نهاد آدمی از همان دوران کودکی وجود دارد. با این حال خلاقیت درمراحل ابتدایی زندگی تکامل یافته نیست و به همین دلیل نیاز به توجه،  هدایت و تربیت دارد.اين تحقيق سعی دارد رابطه بين خلاقيت مديران و نشاط محيط آموزشگاهي در مدارس ابتدایی استان سمنان رامورد بررسی قرار دهد . در اين راستا از تئوري  گيلفورد  -پال تورنس و تعريف آرگایل وکراسلند از شادکامی بر اساس پرسشنامۀ افسردگی بک به عنوان چارچوب نظري تحقيق استفاده مي شود .

        جامعه آماري اين تحقيق را کلیه کارکنان مدارس ابتدایی استان سمنان تشکيل مي دهند که  جمعیت نمونه اين پژوهش شامل 150 نفر مي باشد . روش جمع آوري اطلاعات شامل پرسشنامه  25 سؤالي  خلاقیت و 27 سوالی نشاط مي باشد . روشهاي تجزيه وتحليل با استفاده از آزمونهاي آلفاي کرونباخ ، دوجمله اي، کالماگروف - اسميرنف ، ، يومان ويتني ، کروسکال واليس و ضريب همبستگي  كندال تائو b صورت پذيرفت . نتايج آزمون ها به اين قرار است که تمامی مؤلفه هاي خلاقیت  منجر به نشاط مي گردند و 27.5 درصد از نشاط، بوسيله مؤلفه تنوع وانعطاف پذيری  صورت مي گيرد. همچنين ضريب همبستگي کل مؤلفه هاي متغير مستقل با متغير وابسته برابر است با 24.9 که نشان از همبستگي ضعیف کل مؤلفه هاي متغير مستقل با متغير وابسته دارد . 



  • پس از پرداخت موفق لینک دانلود هم نمایش داده می شود هم به ایمیل ارسال می گردد
  • ایمیل را بدون www وارد کنید و در صورت نداشتن این قسمت را خالی بگزارید
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خرید میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید گزارش تخلف

برچسب ها:.-بررسی-رابطه-بین-متغیرهای-تحقیق  -رابطه-بین-ابتکار-و-نوآوری-و-نشاط-محیط-آموزشگاهی  -رابطه-بین-انگیزه-و-پشتکار-و-نشاط-محیط-آموزشگاهی  -رابطه-بین-تحمل-و-استقامت-و-نشاط-محیط-آموزشگاهی  -رابطه-بین-تنوع-و-انعطاف-پذیری-و-نشاط-محیط-آموزشگاهی  -رابطه-بین-خلاقيت-و-عاطفه-مثبت  -رابطه-بین-خلاقيت-و-فقدان-عاطفه-منفي  -رابطه-بین-خلاقیت-و-نشاط-محیط-آموزشگاهی  -روش-تحقیق  -فرآیند-خلاقیت-در-مدیریت  -مدل-مفهومی-تحقیق  -مفاهیم-مرتبط-با-خلاقیت  -مفهوم-خلاقیت  -مفهوم-شادی-و-نشاط  -موانع-خلاقیت  -ویژگیهای-شخصیتی-افراد-خلاق  -یافته-های-و-فرضیات-پژوهش  

برگزیده ها

  • 1
  • 2