منو
  1. آخرین فایل ها
  2. پرفروشترین فایل ها
  3. پربازدیدترین فایل ها
اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش تدریس

اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش تدریس

اقدام پژوهی درمورد رفتارهای نامطلوب دانش آموزان در کلاس

اقدام پژوهی درمورد رفتارهای نامطلوب دانش آموزان در کلاس

اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان سوم راهنمـایی

اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان سوم راهنمـایی

تجربیات مدون نظم و انضباط

تجربیات مدون نظم و انضباط

گروه محصول:مقاله فارسی

دانلود مقاله تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در برنامه درسی



قیمت: ۴۹۰۰۰ریال     تعداد صفحات: 32    



دانلود مقاله تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در برنامه درسی

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

فایل ورد قابل ویرایش

چكيده :

يكي از ويژگيهاي مهمي كه پديده فناوري اطلاعات و ارتباطات از آن برخوردار است ،‌اينست كه باعث مي‌شود ارتباط انسان با انسان ، همچنين انسان با محيط تسهيل يافته و ارتقاء يابد . فناوري اطلاعات و ارتباطات به دليل قدرت تحول‌پذيري و توانايي برقراري ارتباط پويا كه مي‌تواند با دانش‌آموزان داشته باشد ، از نقش مهمي در انتقال دانش برخوردار است . درباره تاثير فناوري اطلاعات و ارتباطات درحوزه تعليم و تربيت دو ديدگاه وجود دارد . رويكرد اول كه به رويكرد اصلاح‌گرا نام گرفته ، براين باور است كه اثر فناوريهاي جديد ( اطلاعات و ارتباطات ) بر آموزش و پرورش تدريجي بوده و اين پديده باعث مي‌شود كه آموزش به شيوه سنتي ، تنها به گونه‌اي كارآمدترانجام شود . بعبارت ديگر ICT باعث تسريع اصلاحات در آموزش و پرورش مي‌شود . در كنار اين رويكرد ، رويكرد تحول‌گرا مطرح است كه معتقد به تحول‌زايي ICT در آموزش و پرورش مي‌باشد و بر اين باور است كه فناوري اطلاعات و ارتباطات ، ابزارها و حتي خط‌مشي‌ها و اهداف تعليم و تربيت را به صورت اساسي تغيير داده و متحول مي‌كند . اين مقاله تلاش دارد با بيان نقش فناوري اطلاعات و ارتباطات در حوزه تعليم و تربيت ، به بررسي تاثير اين پديده بر روي برنامه درسي بپردازد . برنامه درسي را مي‌توان دستور كار آموزش دانست بكارگيري فناوري اطلاعات و ارتباطات در برنامه درسي فوايد فراواني به همراه دارد . از جمله اينكه امكان بهره‌گيري از يك برنامه درسي تلفيقي را براي معلم و دانش‌آموزان فراهم مي‌آورد . اين نوع برنامه درسي ، بيش از آنكه بخواهد دانش معيني را به دانش‌آموزان القاء كند ، زمينه‌اي را فراهم مي‌كند كه از طريق آن امكان شكوفايي قابليتهاي فردي دانش‌آموزان و گسترش تجربه‌هاي فردي و مستقل آنها افزايش مي‌يابد . در اين رابطه به تاثيرات ديگري مي‌توان اشاره كرد كه در مقاله به آنها پرداخته شده است .

 

برچسب ها:-در-برنامه-درسي-ICT-در-تعليم-و-تربيت-IT-برنامه-درسي-بهترين-سايت-مقاله-تاثير-فناوري-اطلاعات-تاثير-فناوري-اطلاعات-و-ارتباطات-در-برنامه-درسي-تحقيق-آماده-تحقيق-رايگان-تحقيق-رشته-آمار-دانلود-رايگان-دانلود-مقاله-دانلود-کتاب-جدید-دانلود-کتاب-های-الکترونیکی-درباره-فناوري-اطلاعات-رشته-دانشگاهي-فناوري-اطلاعات-سايت-مقاله-فناوري-اطلاعات-مقالات-مقالات-دانشگاهي-مقالات-رايگان-مقالات-رشته-آمار-مقاله-آماده-مقاله-تاثير-فناوري-اطلاعات-و-ارتباطات-در-برنامه-درسي-مقالهdoc-پروژه-پروژه-هاي-رايگان-کتاب-الکترونیک  سايت-مقاله-فناوري-اطلاعات-مقالات-مقالات-دانشگاهي-مقالات-رايگان-مقالات-رشته-آمار-مقاله-آماده-مقاله-تاثير-فناوري-اطلاعات-و-ارتباطات-در-برنامه-درسي-مقالهDOC-پروژه-پروژه-هاي-رايگان---:ارتباطات-تاثير-فناوري-اطلاعات-و-ارتباطات-در-برنامه-درسي-خرید-مقاله-فناوري-اطلاعات-و-ارتباطات-دانلود-مقاله-فناوري-اطلاعات-و-ارتباطات-فناوري-اطلاعات-و-ارتباطات-فناوری-اطلاعات-مقالات-دانشجویی-مقاله-مقاله-تاثير-فناوري-اطلاعات-و-ارتباطات-در-برنامه-درسي------  

برگزیده ها

  • 1
  • 2