منو
  1. آخرین فایل ها
  2. پرفروشترین فایل ها
  3. پربازدیدترین فایل ها
اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش تدریس

اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش تدریس

اقدام پژوهی درمورد رفتارهای نامطلوب دانش آموزان در کلاس

اقدام پژوهی درمورد رفتارهای نامطلوب دانش آموزان در کلاس

اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان سوم راهنمـایی

اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان سوم راهنمـایی

تجربیات مدون نظم و انضباط

تجربیات مدون نظم و انضباط

گروه محصول -> روانشناسی،علوم تربیتی، مشاوره -> کتاب و جزوه

دانلود کتاب جامع مدیریت بازاریابی



قیمت: ۸۹۰۰۰ریال     تعداد صفحات: 313     کد محصول :450      حجم فایل:696,12 KB      نوع فایل :rar



فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

 

دانلود کتاب جامع مدیریت بازاریابی

 

فصل 1

مفاهيم اساسي بازاريابي..............................................................................................................

تعاريف بازاريابي..........................................................................................................................

مديريت بازاريابي و وظايف آن.................................................................................................

فلسفه مديريت بازاريابي.........................................................................................................

مفهوم بازاريابي اجتماعي..........................................................................................................

نظامهاي بازاريابي و اهداف آن.................................................................................................

اهداف نظام بازاريابي...............................................................................................................

فرآيند مديريت بازاريابي..........................................................................................................

تجزيه و تحليل فرصتهاي بازار.................................................................................................

انتخاب بازارهاي هدف.........................................................................................................

اندازه گيري تقاضا و پيش بيني آن.....................................................................................

تقسيم بازار...........................................................................................................................

هدف گيري در بازار.......................................................................................................

جايگاه يابي در بازار......................................................................................................

تهيه ترکيب عناصر بازاريابي(آميخته بازاريابي ).....................................................................

انواع بازاريابي...............................................................................................................

وظایف مدیریت بازاریابی...............................................................................................

محیط شناسی..........................................................................................................................

روش هاي برخورد با محیط بازاریابی.....................................................................................

عناصر محیط بازاریابی...........................................................................................................

استراتژي هاي رقابتی............................................................................................................

روش هاي رقابتی..................................................................................................................

رفتار مصرف کننده................................................................................................................

تقسیم بازار............................................................................................................................

معیارهاي تقسیم بازار..........................................................................................................

روش ها و متغیرهاي تقسیم بازار......................................................................................

استراتژي هاي مختلف انتخاب بازار هدف.......................................................................

مدیریت محصولات...........................................................................................................

آمیخته محصول...........................................................................................................................

مدیریت محصولات جدید.........................................................................................................

فرایند توسعه محصول جدید...................................................................................................

مراحل اصلی ایجاد و عرضه محصولات جدید........................................................................

منحنی عمر محصول: ............................................................................................................

مدیریت توزیع.........................................................................................................................

مدیریت کانال توزیع..............................................................................................................

کانالهاي اصلی توزیع: ........................................................................................................

شبکه توزیع: .......................................................................................................................

فعالیتهاي ترفیعی وتشویقی...............................................................................................

آمیخته ترفیع وتشویق.......................................................................................................

فصل 2


موج اول.........................................................................................................................

موج دوم.......................................................................................................................

موج سوم......................................................................................................................

نقدی بر امواج سه گانه تافلر.......................................................................................................

موج چهارم...................................................................................................................................

فصل 3

هدف بازاريابي 1.0...................................................................................................................

انقلاب صنعتي.........................................................................................................................

توليد انبوه...............................................................................................................................

ويژگي هاي محصول..............................................................................................................

توسعه محصول.......................................................................................................................

فصل 4

گسترش تكنولوژي اطلاعات.................................................................................................

وب..........................................................................................................................................

وب 1.0................................................................................................................................

وب 2.0................................................................................................................................

وبلاگ ها............................................................................................................................

ویکی ها.............................................................................................................................

جوامع محتوایی....................................................................................................................

شبکه های اجتماعی...........................................................................................................

میکروبلاگ ها.....................................................................................................................

پادکست ها.........................................................................................................................

RSS..................................................................................................................................

کاربردهای وب 2.0..........................................................................................................

وب 3.0.............................................................................................................................

جستجو در وب 3.0........................................................................................................

جايگاه يابي محصول.......................................................................................................

فرآیند جایگاه‏یابی...........................................................................................................

استراتژی جایگاه‏یابی........................................................................................................

دیدگاه‏های متفاوت در رابطه با جایگاه‏یابی....................................................................

روش‏های اندازه‏گیری جایگاه‏یابی....................................................................................

بازاريابي رابطه اي............................................................................................................

ديدگاه هاي مختلفي در مورد بازاريابي رابطه اي .......................................................

بازاريابي سبز...................................................................................................................

تاریخچه بازاریابی سبز : .....................................................................................................................

عوامل تاثير گذار در بازاریابی سبز : .................................................................................................

استراتژی های بازاریابی و بازاریابی سبز............................................................................................

آمیخته های بازاریابی سبز.................................................................................................................

سطوح بازاریابی سبز..........................................................................................................................

بازاريابي اجتماعي..............................................................................................................................

فصل 5

بخش اول: روندها

قسمت اول:به بازاريابي 3. 0 خوش آمديد....................................................................................

چرا بازاريابي 3. 0...........................................................................................................................

دوره مشارکت و بازاريابي مشاركتي..............................................................................................

شبكه هاي اجتماعي.....................................................................................................................

رسانه هاي اجتماعي مشاركتي.................................................................................................

عصر تناقضات جهانی و بازاریابی فرهنگی...........................................................................................

عصر جامعه خلاق و بازاریابی روح انسانی..........................................................................................

چگونه شرکتها می توانند ارزشها را در مدلهای کسب و کار خود جاسازی کنند؟.........................

بازاریابی 3. 0 : مشارکت، فرهنگ و معنویت.....................................................................................

قسمت دوم: مدل های آینده برای بازاریابی 3. 0.............................................................................

60 سال گذشته بازاریابی : نگاهی کوتاه به گذشته...........................................................................

آینده بازاریابی : افقی و نه عمودی..........................................................................................

همکاری در خلق...................................................................................................................

اجتماع سازی.......................................................................................................................

شخصیت سازی....................................................................................................................

تغییر به سمت روح انسانی[1] : مدل 3i...................................................................................

تغییرجهت به سمت بازاریابی ارزش محور.......................................................................................

ماموریت، چشم انداز و ارزش ها.............................................................................................

بازاريابي 3. 0 : مفهوم بازاريابي و بازاريابي مفهومي.......................................................................

بخش دوماستراتژی

بازاریابی، ماموریتی برای مصرف کنندگان.....................................................................................

تعریف یک ماموریت خوب.................................................................................................

کسب و کار غیرمعمول......................................................................................................

داستانی که مردم را به حرکت وا می دارد..................................................................................

توانمند سازی مصرف کننده..............................................................................................

قسمت 4

بازاریابی ارزش ها برای کارمندان.......................................................................................

ارزشها زیر آتش...............................................................................................................

تعریف ارزش ها................................................................................................................

ارزش ها می توانند برای شما مفید باشند..................................................................................

جذب و حفظ استعداد.....................................................................................................

بهره وری دفتر پشتیبانی و کیفیت دفتر اجرایی......................................................................

تفاوت های انسجام و توانمند سازی.................................................................................

شیوه هایی به آن که دست یافته اید................................................................................

تغییر زندگی کارمندان....................................................................................................

توانمندسازی کارمندان در راه  تغییر................................................................................

قسمت 5: بازاریابی ارزش ها به شرکای کانال................................................................................

انتقال رشد و ضرورت همکاری..............................................................................................

شرکای واسطه ای در بازاریابی 3. 0................................................................................................

واسطه به عنوان همکار : انتخاب مناسب........................................................................................

شرکای کانال به عنوان عامل تغییر فرهنگی ...................................................................................

تعمیم داستان......................................................................................................................

کانال به عنوان متحدین خلاق : مدیریت رابطه...............................................................................

بخش 6: بازاریابی چشم اندازی برای سهامداران.............................................................................

کوتاه مدت بودن به اقتصاد آسیب می رساند...................................................................................

ارزش سهامدارن بلند مدت-چشم انداز پایدار..................................................................................

قطبی بودن[2]: بازار بالغ یا بازار رشد یافته........................................................................................

منابع کمیاب:زمین محدود است. ..........................................................................................

پایداری  و ارزش سهامداران.................................................................................................

چشم انداز استراتژی بازاریابی...............................................................................................

بهبود بهره وری هزینه..........................................................................................................

درآمد بالاتر از فرصتهای جدید بازار...................................................................................

بالا رفتن ارزش نام تجاری.................................................................................................

بخش 3: كاربردها

قسمت 7: ارايه دگرگونی فرهنگی اجتماعی...............................................................................

بازاریابی برای بازار بعد از رشد...........................................................................................

نیاز برای رشد: دیزنی و تغذیه ی کودکان..................................................................................

فراخوانی برای تمایز قوی: وجمنز بر زندگی سالم....................................................................

از بشر دوستی تا تحول....................................................................................................

مراحل سه گانه به سوی تحولات......................................................................................

تشخیص چالش های فرهنگی اجتماعی....................................................................................

گزینش اجزاء هدف.........................................................................................................

ارایه راه حل متحولانه.....................................................................................................

قسمت هشتم: تربيت کارآفرینان بازار در حال ظهور................................................................

تغيير از هرم به الماس:تغییر از کمک به كارآفرینی...................................................................

سه نیروی توانمندسازی و چهار نیاز..................................................................................

معنی سازمان کسب و کار اجتماعی...................................................................................

تداوم در درآمد خالص.................................................................................................

بسط درآمد  مصرفی....................................................................................................

افزایش درآمد مصرفی..................................................................................................

بازاریابی برای از بین بردن فقر......................................................................................

بخش بندی و هدف گذاري : ........................................................................................

جایگاه – تمایز- برند....................................................................................................

آميخته هاي بازاریابی و فروش .....................................................................................

خدمات و فرآیند: .........................................................................................................

قسمت 9: تلاش برای رسیدن به توسعه پایدار محیطی .......................................................

سه بازیگر در حفظ محيط زيست ..................................................................................

ابداع گر: مورد دوپونت.....................................................................................................

مروجین: مورد تیم برلند..................................................................................................

همکاری ابداع گر، سرمایه گذار و مروجین................................................................................

جوامع هدف برای بازاریابی سبز.......................................................................................

قسمت 10 :جمع بندی همه با هم...................................................................................

ده عقیده بازاريابي 3. 0...................................................................................................

محصولات مرتبط
گزارش تخصصی آثار شبکه های اجتماعی بر رفتار نوجوانان

گزارش تخصصی آثار شبکه های اجتماعی بر رفتار نوجوانان

قیمت: 39,000 ريال کد فایل:32193
چکیده: فضای مجازیِ شبکه­های اجتماعی اینترنتی یکی از مهم­ترین ابزارها برای نمود یافتن اثرات جهانی‌شدن است. این فضای­ مجازی عرصه وسیعی از اطلاعات و نمود­های مختلف معنایی را ایجاد می­کند. افراد در مواجهه با این فضا و تکثر منابع در ساخت هویت، دچار تعلیق (به معنی معلق بودن و سردرگمی) می‏شوند. از بین رفتن زمان و مکان و نقش بیشتر فضا در دنیای مجازی تجلی آشکاری دارد. افراد در مواجهه با این فضای دوم،...
آرایش,مراقبت,زیبایی

آرایش,مراقبت,زیبایی

قیمت: 10,000 ريال کد فایل:22648
با این محصول بدون هزینه از آنچه که هستید...
جزوه ی کسب درآمد صددرصد تضمینی از اینترنت بدون سرمایه...

جزوه ی کسب درآمد صددرصد تضمینی از اینترنت بدون سرمایه...

قیمت: 50,000 ريال کد فایل:13328
سلام...همونطور که میدونید در اینترنت هزاران کتاب و مقاله و جزوه  در مورد کسب درآمد از اینترنت هست که به قیمت های مختلف به فروش میره و بعضی هم رایگان هستند ولی هیچکدوم تضمینی و یک درصد هم عملی نیستند و اگر هم یک درصد عملی باشند تو ایران جواب نمیده و بدون سرمایه هم نمیشه کاری کرد... ولی حالا که این جزوه رو انتخاب کردین باید بهتون بگم که این جزوه با تمامیه جزوه ها و کتاب های کسب درآمد از اینترنت فرق داره  و من بصورت صد درصد عملی بهتون از اول...
بهترین جزوه فلسفه و منطق

بهترین جزوه فلسفه و منطق

قیمت: 20,000 ريال کد فایل:12040
بهترین و کامل ترین جزوه فلسفه و منطق شامل: فلسفه سال سوم فلسفه پیش دانشگاهی منطق سال سوم در 237 صفحه شامل درس کامل و نکات مهم مناسب امتحانات نهایی و کنکور مولف: استاد آذری (دارای گواهینامه مشاوره تحصیلی و فنون تدریس) فلسفه و منطق را راحت بیاموزید و معلم خودتان...
نام ونام خانوادگي:


پست الکترونيکي:


عنوان:


پيام:


ارسال پيام به صورت شخصي
کد امنيتي:

برگزیده ها

  • 1
  • 2