چکیده گزارش: امروزه نيروي برق در تمام زندگي بشر رسوخ نموده و با پيشرفت صنعت به طور چشمگيري در تاسيسات و تجهيزات مورد استفاده قرار ميگيرد. به دليل استفاده گسترده از نيروي برق در صنعت و کارگاههاي صنعتي، حوادث برقگرفتگي نيز بخش عمدهاي از حوادث ناشي از کار را تشکيل ميدهند. در مقاله حاضر اصول ايمني کار با تجهيزات الکتريکي، برق فشار قوي و برق فشار ضعيف به صورت اجمالي مورد توجه قرار گرفته است و جهت کاهش حوادث...
چکیده گزارش: امروزه نيروي برق در تمام زندگي بشر رسوخ نموده و با پيشرفت صنعت به طور چشمگيري در تاسيسات و تجهيزات مورد استفاده قرار ميگيرد. به دليل استفاده گسترده از نيروي برق در صنعت و کارگاههاي صنعتي، حوادث برقگرفتگي نيز بخش عمدهاي از حوادث ناشي از کار را تشکيل ميدهند. در مقاله حاضر اصول ايمني کار با تجهيزات الکتريکي، برق فشار قوي و برق فشار ضعيف به صورت اجمالي مورد توجه قرار گرفته است و جهت کاهش حوادث برقگرفتگي...
چکیده گزارش: امروزه نيروي برق در تمام زندگي بشر رسوخ نموده و با پيشرفت صنعت به طور چشمگيري در تاسيسات و تجهيزات مورد استفاده قرار ميگيرد. به دليل استفاده گسترده از نيروي برق در صنعت و کارگاههاي صنعتي، حوادث برقگرفتگي نيز بخش عمدهاي از حوادث ناشي از کار را تشکيل ميدهند. در مقاله حاضر اصول ايمني کار با تجهيزات الکتريکي، برق فشار قوي و برق فشار ضعيف به صورت اجمالي مورد توجه قرار گرفته است و جهت کاهش حوادث برقگرفتگي...
چکیده توانایی اداره وهدایت کلاس، بخش مهمی ازکار هرمعلم وکلاس ونیزبسترمناسبی برای یادگیری است. به نظر میرسدمعلم برای اداره مطلوب ومنظم کلاس درس به دومهارت احتیاج دارد: یکی، برقراری ارتباط موثرومثبت بادانش آموزان ودیگری، مدیریت کلاس. این مدیریت باعث تسهیل امراموزش وکاهش رفتارهای نامطلوب دردانش اموزان میشود. برای کمک به معلمان برای ایجادجوی آرام ومطلوب درکلاس، چهارراهبرد پیشنهادمیشود: الف) پیشگیری ازرفتارهای نامطلوب...
چکیده توانایی اداره وهدایت کلاس، بخش مهمی ازکار هرمعلم وکلاس ونیزبسترمناسبی برای یادگیری است. به نظر میرسدمعلم برای اداره مطلوب ومنظم کلاس درس به دومهارت احتیاج دارد: یکی، برقراری ارتباط موثرومثبت بادانش آموزان ودیگری، مدیریت کلاس. این مدیریت باعث تسهیل امراموزش وکاهش رفتارهای نامطلوب دردانش اموزان میشود. برای کمک به معلمان برای ایجادجوی آرام ومطلوب درکلاس، چهارراهبرد پیشنهادمیشود: الف) پیشگیری ازرفتارهای نامطلوب...
چکیده توانایی اداره وهدایت کلاس، بخش مهمی ازکار هرمعلم وکلاس ونیزبسترمناسبی برای یادگیری است. به نظر میرسدمعلم برای اداره مطلوب ومنظم کلاس درس به دومهارت احتیاج دارد: یکی، برقراری ارتباط موثرومثبت بادانش آموزان ودیگری، مدیریت کلاس. این مدیریت باعث تسهیل امراموزش وکاهش رفتارهای نامطلوب دردانش اموزان میشود. برای کمک به معلمان برای ایجادجوی آرام ومطلوب درکلاس، چهارراهبرد پیشنهادمیشود: الف) پیشگیری ازرفتارهای نامطلوب...
شادی در دانش آموزان - چگونه یک دانش آموز میتواند همواره شاد باشد؟ - آیا فقط با کسب موفقیتها و کامیابیهایی که مورد تأیید جامعه است، میتوان به شادی و نشاط رسید؟ - آیا شادی تنها در قالبهای ظاهری تجلی مییابد یا نمودهای غیر ظاهری نیز دارد؟ - چه ارتباطی میان شادی و نشاط و ارضای نیازهای اساسی انسان وجود دارد؟ -آیا نمیتوان گفت انسان شاد انسانی است که نیازهای واقعیاش به طور مناسب...
شادی در دانش آموزان - چگونه یک دانش آموز میتواند همواره شاد باشد؟ - آیا فقط با کسب موفقیتها و کامیابیهایی که مورد تأیید جامعه است، میتوان به شادی و نشاط رسید؟ - آیا شادی تنها در قالبهای ظاهری تجلی مییابد یا نمودهای غیر ظاهری نیز دارد؟ - چه ارتباطی میان شادی و نشاط و ارضای نیازهای اساسی انسان وجود دارد؟ -آیا نمیتوان گفت انسان شاد انسانی است که نیازهای واقعیاش به طور...