مقدمه در مشاهده رفتار محدثه در کلاس متوجه شدم او دانش آموز بسیار آرام و کم حرفی است. بسیار به ندرت در کلاس با من و سایر هم کلاسیهایش صحبت میکند. بیشتر اوقات در کلاس سرش را پایین انداخته و موقع تدریس و یا صحبت من، به من نگاه نمیکند. اگر سوالی در حین تدریس در کلاس برایش پیش میآید خودش سوالش را مطرح نکرده و گاهی اوقات از دوستش میخواهد که سؤال او را مطرح کند. در کلاس تنها با یک نفر که کنارش مینشیند صحبت میکند. در...
مقدمه در مشاهده رفتار محدثه در کلاس متوجه شدم او دانش آموز بسیار آرام و کم حرفی است. بسیار به ندرت در کلاس با من و سایر هم کلاسیهایش صحبت میکند. بیشتر اوقات در کلاس سرش را پایین انداخته و موقع تدریس و یا صحبت من، به من نگاه نمیکند. اگر سوالی در حین تدریس در کلاس برایش پیش میآید خودش سوالش را مطرح نکرده و گاهی اوقات از دوستش میخواهد که سؤال او را مطرح کند. در کلاس تنها با یک نفر که کنارش مینشیند صحبت میکند. در...
چهارشنبه سوري يکی از آئينهای سالانه ايرانيان چهارشنبه سوری يا به عبارتی ديگر چارشنبه سوری است. ايرانيان آخرين سه شنبه سال خورشيدی را با بر افروختن آتش و پريدن از روی آن به استقبال نوروز می روند. چهارشنبه سوري، يک جشن بهاري است که پيش از رسيدن نوروز برگزار مي شود. مردم در اين روز برای دفع شر و بلا و برآورده شدن آرزوهايشان مراسمی را برگزار می کنند که ريشه اش به قرن ها پيش باز می گردد. مراسم ويژه آن در شب چهارشنبه صورت می...
چهارشنبه سوري يکی از آئينهای سالانه ايرانيان چهارشنبه سوری يا به عبارتی ديگر چارشنبه سوری است. ايرانيان آخرين سه شنبه سال خورشيدی را با بر افروختن آتش و پريدن از روی آن به استقبال نوروز می روند. چهارشنبه سوري، يک جشن بهاري است که پيش از رسيدن نوروز برگزار مي شود. مردم در اين روز برای دفع شر و بلا و برآورده شدن آرزوهايشان مراسمی را برگزار می کنند که ريشه اش به قرن ها پيش باز می گردد. مراسم ويژه آن در شب چهارشنبه صورت می...
چکیده از زمانی که به تدریس درس تاریخ پرداختم، متوجه عدم علاقه و توجه برخی از دانشآموزان به کلاس شدهام؛ که از درس، کتاب و معلم گریزان و بیشتر سعی دارند که خودشان بصورت مستقل و بدون اتکا به معلم درس را فرا بگیرند. این وضعیت چندان برای من و کلاس خوش آیند نبود بنابراین تصمیم گرفتم تا آنجا که میتوانم به کاوش و تحقیق راجب علل به انگیزگی دانش آموزان به یادگیری تاریخ بپردازم؟ مقدمه: تاریخ هر...
چکیده از زمانی که به تدریس درس تاریخ پرداختم، متوجه عدم علاقه و توجه برخی از دانشآموزان به کلاس شدهام؛ که از درس، کتاب و معلم گریزان و بیشتر سعی دارند که خودشان بصورت مستقل و بدون اتکا به معلم درس را فرا بگیرند. این وضعیت چندان برای من و کلاس خوش آیند نبود بنابراین تصمیم گرفتم تا آنجا که میتوانم به کاوش و تحقیق راجب علل به انگیزگی دانش آموزان به یادگیری تاریخ بپردازم؟ مقدمه: تاریخ هر...
چکیده از زمانی که به تدریس درس تاریخ پرداختم، متوجه عدم علاقه و توجه برخی از دانشآموزان به کلاس شدهام؛ که از درس، کتاب و معلم گریزان و بیشتر سعی دارند که خودشان بصورت مستقل و بدون اتکا به معلم درس را فرا بگیرند. این وضعیت چندان برای من و کلاس خوش آیند نبود بنابراین تصمیم گرفتم تا آنجا که میتوانم به کاوش و تحقیق راجب علل به انگیزگی دانش آموزان به یادگیری تاریخ بپردازم؟ مقدمه: تاریخ هر...
چکیده از زمانی که به تدریس درس تاریخ پرداختم، متوجه عدم علاقه و توجه برخی از دانشآموزان به کلاس شدهام؛ که از درس، کتاب و معلم گریزان و بیشتر سعی دارند که خودشان بصورت مستقل و بدون اتکا به معلم درس را فرا بگیرند. این وضعیت چندان برای من و کلاس خوش آیند نبود بنابراین تصمیم گرفتم تا آنجا که میتوانم به کاوش و تحقیق راجب علل به انگیزگی دانش آموزان به یادگیری تاریخ بپردازم؟ مقدمه: تاریخ هر...