چکیده: در روز اول مهر در کلاس متوجه دختری شدم که نا آرام و ناسازگار بود و مرتب به دیگران پرخاشگری میکرد کارهای او را زیر نظر گرفتم و متوجه شدم که این کودک در این چند ساله همین رفتارها را داشته و باعث آزار و اذیت دیگران بوده است. به طوریکه بچهها از کنار او بودن رنج میبردند، چون از اذیتهای او درامان نبودند، به همینن خاطر با او بازی نمیکردند، او را در جمع خود راه نمیدادند، در کنار او نمینشستند، در گروههای...
چکیده: در روز اول مهر در کلاس متوجه دختری شدم که نا آرام و ناسازگار بود و مرتب به دیگران پرخاشگری میکرد کارهای او را زیر نظر گرفتم و متوجه شدم که این کودک در این چند ساله همین رفتارها را داشته و باعث آزار و اذیت دیگران بوده است. به طوریکه بچهها از کنار او بودن رنج میبردند، چون از اذیتهای او درامان نبودند، به همینن خاطر با او بازی نمیکردند، او را در جمع خود راه نمیدادند، در کنار او نمینشستند، در گروههای...
چکیده: در روز اول مهر در کلاس متوجه دختری شدم که نا آرام و ناسازگار بود و مرتب به دیگران پرخاشگری میکرد کارهای او را زیر نظر گرفتم و متوجه شدم که این کودک در این چند ساله همین رفتارها را داشته و باعث آزار و اذیت دیگران بوده است. به طوریکه بچهها از کنار او بودن رنج میبردند، چون از اذیتهای او درامان نبودند، به همینن خاطر با او بازی نمیکردند، او را در جمع خود راه نمیدادند، در کنار او نمینشستند، در گروههای...
پیشگفتار آنچه باعث گردید تا بعنوان یک معلم[1][1] دست به نگارش این مقاله بزنم فرمایشات مقام معظم رهبری در هفته معلم بود که خلاصه و چکیده آن این است: ما در فراگرفتن از دیگران مصّر هستیم اما د این روند آنچه به درد ما می خورد انتخاب می کنیم و اجازه نمی دهیم بیگانگان همه مسائل مورد توجه خود را به اذهان ماا تزریق و القا کنند ضمن اینکه خودمان هرچه زودتر استاد شویم....شیوه ی سازماندهی آموزش و پرورش در شکل و محتوا، تقلیدی از...
پیشگفتار آنچه باعث گردید تا بعنوان یک معلم[1][1] دست به نگارش این مقاله بزنم فرمایشات مقام معظم رهبری در هفته معلم بود که خلاصه و چکیده آن این است: ما در فراگرفتن از دیگران مصّر هستیم اما د این روند آنچه به درد ما می خورد انتخاب می کنیم و اجازه نمی دهیم بیگانگان همه مسائل مورد توجه خود را به اذهان ماا تزریق و القا کنند ضمن اینکه خودمان هرچه زودتر استاد شویم....شیوه ی سازماندهی آموزش و پرورش در شکل و محتوا، تقلیدی از...
پیشگفتار آنچه باعث گردید تا بعنوان یک معلم[1][1] دست به نگارش این مقاله بزنم فرمایشات مقام معظم رهبری در هفته معلم بود که خلاصه و چکیده آن این است: ما در فراگرفتن از دیگران مصّر هستیم اما د این روند آنچه به درد ما می خورد انتخاب می کنیم و اجازه نمی دهیم بیگانگان همه مسائل مورد توجه خود را به اذهان ماا تزریق و القا کنند ضمن اینکه خودمان هرچه زودتر استاد شویم....شیوه ی سازماندهی آموزش و پرورش در شکل و محتوا، تقلیدی از...
چکیده: الگوی تدریس معمولاً به نمونه کوچکي از يک شيء يا به مجموعه اي از اشياي بيشمار گفته مي شود که ويژگيهاي مهم و اصلي آن شيء بزرگ يا اشياء را داشته باشد. الگوي تدريس، چهارچوب ويژه اي است که عناصر مهم تدريس در درون آن قابل مطالعه است. انتخاب يک الگوي تدريس، بستگي به نوع آگاهي معلم از فلسفه و نگرشهاي تعليم و تربيت خواهد داشت. تدريس يک فرآيند است و فعاليتي است که در داخل يک الگو صورت مي پذيرد، الگوهاي تدريس متعددي توسط صاحبنظران...
چکیده: الگوی تدریس معمولاً به نمونه کوچکي از يک شيء يا به مجموعه اي از اشياي بيشمار گفته مي شود که ويژگيهاي مهم و اصلي آن شيء بزرگ يا اشياء را داشته باشد. الگوي تدريس، چهارچوب ويژه اي است که عناصر مهم تدريس در درون آن قابل مطالعه است. انتخاب يک الگوي تدريس، بستگي به نوع آگاهي معلم از فلسفه و نگرشهاي تعليم و تربيت خواهد داشت. تدريس يک فرآيند است و فعاليتي است که در داخل يک الگو صورت مي پذيرد، الگوهاي تدريس متعددي توسط صاحبنظران...