منو
  1. آخرین فایل ها
  2. پرفروشترین فایل ها
  3. پربازدیدترین فایل ها
اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش تدریس

اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش تدریس

اقدام پژوهی درمورد رفتارهای نامطلوب دانش آموزان در کلاس

اقدام پژوهی درمورد رفتارهای نامطلوب دانش آموزان در کلاس

اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان سوم راهنمـایی

اقدام پژوهی تغيير رفتارهای نامناسب دانش آموزان سوم راهنمـایی

تجربیات مدون نظم و انضباط

تجربیات مدون نظم و انضباط

گروه محصول:مقاله فارسی

دانلود مقاله داشبورد مدیریتی



قیمت: ۵۹۰۰۰ریال     تعداد صفحات: 27    



دانلود مقاله داشبورد مدیریتی

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

عنوان:  داشبورد مدیریتی

صفحات: 27
نوع: تایپ شده
فرمت: Word
کیفیت: عالی

سيستم های داشبورد

 

مقدمه

انباره های داده پایه گذار فن آوری لازم برای ساخت و بهره برداری از برنامه های هوشمندی هستند که بعضا در برخی فیلم های تخیلی با آنها آشنا شده ایم. برنامه هایی که اطلاعات را برای صاحبان خود جمع آوری نموده و پس از تجزیه و تحلیل با آنها به مشاوره می پردازند.

تاريخچه: Datawarehouse

"بعد از رشد استفاده از TPS ها به عنوان سيستمهاي پرداش تراکنش در بخش هاي عملياتي سازمان، نياز جدي به سيستمهاي اطلاعاتي که بتوانند عمليات گزارش گيري را علي الخصوص در رده گزارشهاي مديريتي ساماندهي کنند احساس مي شد. علي الخصوص بوجود آمدن جزاير فنآوري، سيستمهايي که به صورت جد از هم فعاليت مي کرد و امکان تهيه گزارشات ترکيبي از اطلاعات سيستمهاي مختلف و انجام پرس و جو ها را مشکل و يا غير ممکن مي نمود. بنابراين حرکت به سمت سيستمهاي اطلاعات مديريت (Management Information System) و بويژه سيستمهاي گزارشگيري مديريتي (MRS:Management Reporting System) آغاز شد. اما مشکل آنجا بود که اين سيستمها به شدت به TPS ها وابسته بودند و داده هاشان اغلب يکي بود. اين باعث مي شد که تغيير يکي باعث انتشار تغييرات در همه سيستمها شود. از سوي ديگر ساختار داده اي مشابه، امکان تهيه گزارشات زماني و موضوعي را مشکل مي ساخت. اين شد که مدل جديدي از تفکر به نام انباره داده ها ايجاد شد.

 

برچسب ها:مقاله-داشبورد-مدیریت  -پاور-پوینت  -داشبورد-مدیریت  -تجارت-الکترونیک  -دانلود-داشبورد-عملکرد-سنجش-نظارت-و-مدیریت-کسب-و-کار-مقاله-سنجش-و-نظارت-دانشگاه-مقاله-مدیریت-کسب-و-کار-و-بهره-وری-مقاله-مدیریت-کسب-و-کار-pdf-مقاله-مدیریت-کسب-و-کار-مقالات-مدیریت-کسب-و-کار-مقاله-مدیریت-کسب-و-کارهای-کوچک-تحقیق-مدیریت-کسب-و-کار-دانلود-مقاله-مدیریت-کسب-و-کار-مقاله-درباره-مدیریت-کسب-و-کار-مقاله-مدیریت-فرایند-کسب-و-کار    

برگزیده ها

  • 1
  • 2