این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.
گزارش تخصصی تند خوانی دانش آموزان
عدم تمایل به نظم پذیری درمدارس پیامدهای منفی گوناگون وفراوانی برای دانش آموزان درحیطه های آموزشی، اجتماعی و خانوادگی در بردارد. علاقه نداشتن به نظم پذیری حتی در دانش آموزانی که دچار مشکلات حادونابهنجار نیستند زمینه قانون گریزی، خودکم بینی و تخلفات بیشتری رادرآنان فراهم میاورد. معلمان، درمقام اشخاصی که باید از آگاهی و توانمندی در شناسایی و ایجاد رابطه سازنده با دانش آموزان برخوردار باشند، یکی ازمهمترین عوامل در شکل گیری شخصیت رو به رشد دانش آموزان به شمار می آیند. تحقیق حاضر تلاش می کند تا اهمیت این نقش را در ایجاد رفتارهای حاکی از نظم پذیری در دانش آموزان، تبیین نماید.قانون پذیری یکی از پیچیده ترین مولفه های رفتاری انسان است والدین مربیان و اولیای جامعه آرزو دارند که افراد قانون پذیری با اخلاق تربیت کنند وبه نظر می رسد وجود قانون احساس امنیت و اعتماد به نفس را در افراد ارتقا میدهد
پس از جنگ جهانی دوم تجربه به انسان آموخت که چشم و ذهن او این قابلیت را داردکه با تمرین به حدی بالاتر از ادراک برسد و با سرعت بیشتری ببیند و تشخیص دهد.ماجرا از این قرار بود که درجنگ جهانی دوم متوجه شدندکه بعضی ازخلبانان اهداف مورد نظر خود را به خوبی تشخیص نمی دهند ،چرا که سرعت بالای هواپیما و پایین بودن سرعت تجزیه و تحلیل و ادراک ذهن و چشم خلبان این قابلیت را به آنها نمی داد دستگاهی راطراحی کردندکه کارش این بود،تصاویر را به خلبان نشان می داد و خلبان هم تصاویررا به خوبی می دید و بایستی تشخیص می داد که تصویر چیست ؟ اوایل تصاویر را به صورت آرام و با سرعت کم نمایش می دادند ، تصاویری مثل ، کامیون ، چادر، ساختمان و..... و رفته رفته با گذشتن هر مرتبه سرعت را افزایش دادند تا جایی که در اثر تمرین برروی این کارهمان خلبان توانستند با سرعت زیاد ، تصاویررا تشخیص دهند و چیستی آن را درک کنند .در همان زمان یک پشم پزشک فرانسوی به ذهنش خطورکردکه اگر این کار در موردکلمات هم انجام شودمابا سرعت بالاتری کلمات را تشخیص می دهیم یعنی کلمات را با سرعت بیشتری از مقابل چشم عبور دهند و یا چشم با سرعت بیشتری از روی کلمات عبور کند